Non-stop gratis extra’s. Elke maand weer.

We werken samen met Vodafone. En daar profiteer je als klant van. Als je op hetzelfde adres en/of KvK-nummer Ziggo Internet en Digitale TV én een Vodafone abonnement hebt, dan krijg je naast supersnel internet en topkwaliteit Interactieve Televisie, ook nog iedere maand gratis extra’s.

Heb je al Vodafone en Ziggo?

Activeer dan direct je Extra tv-pakket en
Veilig online pakket in Mijn Ziggo.

€ 5 korting op je Vodafone abonnement!

Iedere maand € 5 korting op elk Vodafone Smart, Red en Black abonnement op jouw adres (of € 4,13 korting op elk Red Pro of Biz Basic abonnement op je adres en/of KvK-nummer). Kreeg je alle andere extra’s al, maar nog niet de € 5 korting? Dan krijg je deze automatisch zodra je je Vodafone abonnement verlengt of een nieuw abonnement afsluit.

 
 

Dubbele data

De mobiele databundel van je Vodafone abonnement(en) verdubbelen we automatisch. Deze gratis extra's MB's zijn één maand geldig, maar geen paniek: zo lang je bij Ziggo en Vodafone blijft, verdubbelen we óók de volgende maand je databundel weer!

 
 

Extra tv-pakket naar keuze

Een gratis tv-pakket dat je elke maand kunt wisselen in Mijn Ziggo. Kies uit drie gratis extra tv-pakketten:

 
 

Veilig online pakket

Je krijgt gratis het Veilig online pakket t.w.v. € 6,95 (ontwikkeld door F-Secure). Hiermee beveilig je elke laptop, maar ook alle Android tablets en telefoons. Dat is dus een hele zorg minder!

Wat moet je hiervoor doen? Ga naar Mijn Ziggo en download de app voor elk apparaat dat je wilt beveiligen.

 
 

In drie stappen naar je gratis extra's

Het wordt automatisch geregeld

Ben je al lang klant bij Ziggo en Vodafone en staan je abonnementen op één adres of KvK-nummer? Dan ontvang je gratis extra's.

Ben je nieuwe klant en combineer je vanaf 28 maart 2017 Ziggo en Vodafone op één adres of kvk-nummer? Dan krijg je de gratis extra’s binnen vier weken na activatie van het laatst bestelde abonnement.

Je krijgt bericht met instructies

Zodra de gratis extra's voor je klaar staan, ontvang je van Vodafone een sms als je Dubbele data is geactiveerd. 

Van Ziggo ontvang je een e-mail of brief met de instructies over het extra tv-pakket en het Veilig online pakket. Deze activeer je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Geniet van je gratis extra's

Een paar uur na het kiezen van je tv-pakket kun je het al ontvangen. Na installatie van het Veilig online pakket is jouw telefoon, tablet, laptop of desktop meteen beveiligd.

De Dubbele data is beschikbaar zodra je deze in je tegoed in My Vodafone ziet staan. Veel plezier met de gratis extra’s!

Veelgestelde vragen

Krijg ik alle gratis extra's zo lang ik maar klant blijf?

Jazeker, zo lang als je de benodigde producten hebt krijg je elke maand non-stop Dubbele data, een gratis TV-pakket en een gratis Veilig online pakket. En het leuke is: het tv-pakket kun je om de 30 dagen wisselen.

Dubbele data is alleen van toepassing op de eigenlijke databundel van je abonnement. Tegoed uit bijvoorbeeld een promotie wordt niet verdubbeld.

Ik betaal al voor het Veilig online en/of extra tv-pakket. Kan ik deze gratis krijgen?

Veilig online pakket

Als je voldoet aan de voorwaarden voor gratis extra’s, zorgen we er automatisch voor dat je niet langer betaalt voor dit softwarepakket. 

 

Extra TV-pakket

Via Mijn Ziggo kun je jouw abonnement op een bestaand extra tv-pakket opzeggen. Als je voldoet aan de voorwaarden voor gratis extra’s kun je deze vervolgens weer gratis aanzetten. Je huidige extra t-pakketten behouden en er eentje gratis bijnemen kan natuurlijk ook.

Ik wil een ander tv-pakket kiezen. Hoe regel ik dat?

Als je al een pakket hebt gekozen en je wilt je keuze aanpassen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt namelijk elke 30 dagen iets anders kiezen!

Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een tv-pakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel al wijzigingen doorvoeren, maar een eventuele wijziging gaat pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket kiezen regel je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra's?

De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:

  • Een particulier of Connect ZZP abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (bijvoorbeeld Connect Start, Complete of Max.)
  • Een particulier of Play ZZP abonnement voor Digitale Televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox (bijvoorbeeld Play Start, Complete of Max)
Let op: Je hebt zowel Internet als Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's.
 

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Een (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Basic abonnement(en)

Hoe controleer ik of mijn adres bij Vodafone en Ziggo klopt?

We activeren de gratis extra’s voor iedereen die Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen.

Check je adres in de My Vodafone app
Controleer eenvoudig op welk adres je bij Vodafone bekend bent via de My Vodafone app. (Kies in de app achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.

Geen My Vodafone app? Check het dan in de My Vodafone omgeving op de website van Vodafone.

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en check de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.

Voor welke apparaten kan ik het Veilig online pakket gebruiken?

Het Veilig online pakket is geschikt voor Windows, Android en OSX. Dus je Windows laptop, smartphone of iMac zijn hiermee goed beveiligd. Helaas is dit pakket nog niet geschikt voor iOS. Backberry en Windows Phone worden niet ondersteund.

Ik heb al een abonnement op Ziggo Sport Totaal. Wat gebeurt er nu?

Als je al Ziggo Sport Totaal had en je kiest Ziggo Sport Totaal als gratis tv-pakket, dan zetten we je betaalde abonnement per direct om in een gratis extra zenderpakket. Gewoon omdat we blij zijn dat je zowel klant bent bij Ziggo als bij Vodafone. Er geldt in dit geval voor je bestaande Ziggo Sport Totaal abonnement géén opzegtermijn en je hoeft zelf ook niks op te zeggen.

Wat is het verschil met het betaalde Movies & Series XL pakket?

In het aanbod van Movies & Series L ontbreken de 110 extra zenders en het daarbij behorende On Demand aanbod van het Movies & Series XL pakket. Wel krijg je met dit pakket On Demand toegang tot de mooiste films en series, waaronder de exclusieve films en series van HBO.   

 

Als Movies & Series XL al onderdeel uitmaakt van je abonnement (zoals bijvoorbeeld het geval is bij Connect & Play Max), dan beschik je dus al over alles wat Movies & Series L biedt. Ook het Kids pakket maakt dan al deel uit je abonnement. In dit geval kun je het beste voor Ziggo Sport Totaal kiezen. 

 

Liever iemand spreken?

Hulp bij activatie gratis extra's:

1200 (gratis)

Bel 1200 vanaf je vaste telefoon van Ziggo.
Mobiel bellen? Bel dan naar 0800 - 1884.

 
 

Hulp bij bestellen:

0900 - 1884 (gratis)

Iedere dag van 8.00 - 22.00 uur. In het weekend van 9.00 tot 20.00 uur.