Vodafone en Ziggo werken samen

Vodafone en Ziggo werken voortaan samen, want met zijn tweeën kunnen we meer voor je betekenen. Wat merk je daar dan van? Als je op hetzelfde adres en/of KvK-nummer Ziggo Internet en Digitale TV én een Vodafone abonnement hebt, dan krijg je niet alleen supersnel internet en topkwaliteit Interactieve Televisie, maar ook nog iedere maand gratis extra’s.

 

Dubbele data

De mobiele databundel van je Vodafone abonnement(en) verdubbelen we automatisch. Deze gratis extra's MB's zijn één maand geldig, maar geen paniek: zo lang je bij Ziggo en Vodafone blijft, verdubbelen we óók de volgende maand je databundel weer!

 
 
 

Extra tv-pakket naar keuze

Kies uit drie gratis extra tv-pakketten: Ziggo Sport Totaal, Ziggo Movies & Series L, of het Ziggo Kids pakket. Je kunt je keuze elke maand aanpassen via Mijn Ziggo. Haal nog meer uit je tv-pakket en kijk wat je wilt, waar en wanneer je dat wilt met de Ziggo GO App, of een interactieve mediabox.

 
 
 

Veilig online pakket

Je krijgt gratis het Veilig online pakket t.w.v. € 6,95 (ontwikkeld door F-Secure). Hiermee beveilig je elke laptop, maar ook alle Android tablets en telefoons. Dat is dus een hele zorg minder! Wat moet je hiervoor doen? Ga naar Mijn Ziggo en download de app voor elk apparaat dat je wilt beveiligen.

 
 
 

Hoe kom ik in aanmerking?

  1. Je hebt Internet (minimaal 30 Mbit/s) en Digitale TV van Ziggo
  2. Je hebt een geselecteerd Vodafone abonnement
  3. De abonnementen staan op hetzelfde adres en/of KvK-nummer

Precies weten of je in aanmerking komt? Doe de check, of lees de voorwaarden.

Niet zeker wat je hebt? Check Mijn Ziggo of de Vodafone App.

 
 

Hoe werken de gratis extra's?

Het wordt automatisch geregeld

Als je bij Ziggo en Vodafone de juiste abonnementen op hetzelfde adres en/of KvK-nummer hebt geïnstalleerd, dan gaan wij automatisch voor je aan de slag. Bén je al klant bij Ziggo en Vodafone? Dan ontvang je in april van ons bericht over de gratis extra’s en over hoe je deze activeert. Plaats je nu een bestelling waardoor je in aanmerking komt voor de gratis extra's? Dan krijg je binnen 4 weken nadat je je dienst in gebruik hebt genomen bericht hierover.

Activatiemail na installatie

Activeren van de gratis extra’s is heel eenvoudig. Wij sturen je instructies over het doorgeven van je keuze voor het gratis Extra tv-pakket en het downloaden en installeren van het Veilig online pakket. Beide kun je vanaf dan ook altijd doen door in te loggen op Mijn Ziggo. Voor de Dubbele data op je mobiele abonnement hoef je niets te doen. Je krijgt een sms op je mobiele telefoon wanneer de Dubbele data actief is en vanaf dat moment is dit ook zichtbaar in My Vodafone.

Geniet van je gratis extra's

Zodra je de gratis extra’s ziet in My Vodafone en Mijn Ziggo kun je er gebruik van maken. Een paar uur na het kiezen van je Extra tv-pakket kun je al naar je nieuwe programma's kijken. Zorg dat je mediaboxen aanstaan wanneer je een tv-pakket kiest. Dan werkt het sneller.

Heel veel plezier van je gratis extra's!

Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra’s

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de gratis extra’s krijgen?

Door de benodigde producten op één adres of KvK-nummer te hebben staan. Ze hoeven trouwens niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin doet dus mee! Zodra de gratis extra's voor je klaar staan, ontvang je van Vodafone een sms als je Dubbele data is geactiveerd. Van Ziggo ontvang je een e-mail of brief met de instructies over het extra TV-pakket en het Veilig online pakket. Deze moet je namelijk zelf activeren in Mijn Ziggo.

Check eenvoudig of je in aanmerking komt voor de gratis extra’s van Vodafone en Ziggo. Binnen een paar stappen weet je waar je aan toe bent. 

Ik betaal al voor het Veilig online en/of extra tv-pakket. Kan ik deze gratis krijgen?

Veilig online pakket

Als je voldoet aan de voorwaarden voor gratis extra’s, zorgen we er automatisch voor dat je niet langer betaalt voor dit softwarepakket. 

 

Extra TV-pakket

Via Mijn Ziggo kun je jouw abonnement op een bestaand extra tv-pakket opzeggen. Als je voldoet aan de voorwaarden voor gratis extra’s kun je deze vervolgens weer gratis aanzetten. Je huidige extra t-pakketten behouden en er eentje gratis bijnemen kan natuurlijk ook.

Krijg ik die dubbele data zo lang ik klant blijf?

Jazeker. Zolang je bij Ziggo én Vodafone een abonnement houdt dat in aanmerking komt voor de gratis extra's, geldt de dubbele data nog voor een maximum van 10 opeenvolgende mobiele abonnementen die je bij Vodafone afsluit.

Dubbele data is alleen van toepassing op de eigenlijke databundel van je abonnement. Tegoed uit bijvoorbeeld een promotie wordt niet verdubbeld.

Ik wil een ander tv-pakket kiezen. Hoe regel ik dat?

Als je al een pakket hebt gekozen en je wilt je keuze aanpassen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt namelijk elke 30 dagen iets anders kiezen!

Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een tv-pakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel al wijzigingen doorvoeren, maar een eventuele wijziging gaat pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket kiezen regel je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra's?

De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:

  • Een particulier of ZZP abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (bijvoorbeeld Connect Start, Complete en Max en ZZP Connect)
  • Een particulier of ZZP abonnement voor Digitale Televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox (bijvoorbeeld Play Start, Complete en Max)
Let op: Je hebt zowel Internet als Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's.
 

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Een (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Basic abonnement(en)

Hoe controleer ik of mijn adres bij Vodafone en Ziggo klopt?

We activeren de gratis extra’s voor iedereen die Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen.

Check je adres in de My Vodafone app
Controleer eenvoudig op welk adres je bij Vodafone bekend bent via de My Vodafone app. (Kies in de app achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.

Geen My Vodafone app? Check het dan in de My Vodafone omgeving op de website van Vodafone.

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en check de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.

Krijg ik alle gratis extra's zo lang ik maar klant blijf?

Jazeker, zo lang als je de benodigde producten hebt krijg je elke maand non-stop Dubbele data, een gratis TV-pakket en een gratis Veilig online pakket. En het leuke is: het tv-pakket kun je om de 30 dagen wisselen.

 

Bel me terug

Bel me meteen

Chat

Start een chat voor al je vragen over de aankoop van producten.

Bel gratis

1200

Onze medewerkers helpen je graag. Bel ons voor een persoonlijk advies. 

Klantenservice

1200

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoon van Ziggo).