Overslaan en ga naar inhoud

Verhuizen of samenwonen

Kies je cadeautje:

6 maanden €20,- korting

of Gratis SmartWifi pods

of 12 maanden een extra tv-pakket

Verhuizen of samenwonen

Kies je cadeautje:

6 maanden €20,- korting
of Gratis SmartWifi pods
of 12 maanden een extra tv-pakket

Ziggo zorgeloos meeverhuizen

Ga je binnenkort verhuizen of samenwonen? Wat leuk, gefeliciteerd! Wil je weten of je Ziggo kunt meenemen naar je nieuwe huis? 

Volg hier de stappen, dan is het zo geregeld.

Ziggo zorgeloos meeverhuizen

Ga je binnenkort verhuizen of samenwonen? Wat leuk, gefeliciteerd! Wist je dat je je abonnement meestal gewoon mee kunt nemen naar je nieuwe huis? 


Check snel of Ziggo beschikbaar is op je nieuwe adres en geef je verhuizing door, dan is het binnen drie werkdagen geregeld.

Ga je verhuizen naar een nieuwbouwhuis? Op onze speciale nieuwbouwpagina kun je kijken of Ziggo beschikbaar is op jouw nieuwe adres.

Alle extra verhuisvoordelen op een rij

Speciaal voor jou als Ziggo klant
15% korting op gamma

Klusvoordeel

15% korting op het GAMMA assortiment

Ga je klussen, verven of vloeren leggen? Dat kan flink aantikken. Om je een vliegende start te geven, krijg je daarom 15% korting op het hele GAMMA assortiment. Jouw extra verhuisvoordeel, als je klant blijft bij Ziggo.  

€100,- CoolBlueTegoed

Energievoordeel

€100 Extra CoolblueTegoed bij Coolblue Energie

Bij Coolblue Energie krijg je groene stroom en gas, tegen een scherp tarief. Als je nu een contract afsluit, dan krijg je €100 CoolblueTegoed cadeau op het hele assortiment van Coolblue. Speciaal voor jou als we meeverhuizen.

Toch afscheid nemen?

Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar en kunnen mogelijke vragen beantwoorden.

Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.

Je kunt ook online opzeggen. De verwerking duurt maximaal 4 weken. We bellen vaak nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.

Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar. Bij online opzeggen duurt het maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen altijd om je opzegging te bevestigen.

Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

  • 0900 1884 (normale kosten voor mobiel bellen)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)

Online: Maak gebruik van het opzegformulier. Het duurt maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.

Per brief: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.

Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit gaat om het apparatuur die je van ons in bruikleen hebt.

Enkele dagen voor de einddatum van jouw abonnement ontvang je een retourdoos met instructies. Mocht je de apparatuur eerder willen terugsturen, dan is dat ook mogelijk. Bekijk hier hoe je dat makkelijk regelt.

Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem voor informatie hierover contact op met onze klantenservice.

Wil je opzeggen omdat je gaat verhuizen naar een plek waar Ziggo niet beschikbaar is? En is je contractperiode nog niet afgelopen? Lever hiervoor een bewijsstuk aan zodat je opzegging netjes wordt verwerkt.  

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Als je gaat samenwonen en je wilt Ziggo behouden, dan is één aansluiting genoeg voor met z’n tweetjes. Verhuist je Ziggo abonnement niet met je mee? Dan kan je gemakkelijk opzeggen via het opzegformulier.

Heb je toch een vraag? Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief). We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Ga je in een ander land wonen? Helaas kan je Ziggo abonnement niet samen met jou de grens over. Via het opzegformulier kun je gemakkelijk je abonnement opzeggen.

Als je gaat samenwonen of verhuizen en je wilt Ziggo behouden dan regel je dit via de verhuispagina gemakkelijk verder.

Als je gaat samenwonen of verhuizen en je weet niet zeker of Ziggo met je mee kan verhuizen, bezoek dan de verhuispagina voor meer informatie.

Heb je toch een vraag? Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief). We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Wil je opzeggen omdat je gaat verhuizen naar een plek waar Ziggo niet beschikbaar is? Doe voor de zekerheid de postcodecheck.

Kan Ziggo niet met je meeverhuizen? Jammer. Natuurlijk helpen we je verder.

Opzeggen kan online via het opzegformulier. Liever iemand spreken? Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 18.00 uur.

  • 0900 1884 (normale kosten voor mobiel bellen)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)

Is je contractperiode nog niet afgelopen? Lever hiervoor een bewijsstuk aan. Vergeet niet te vermelden dat je wilt opzeggen en per wanneer. Wij zorgen dat je opzegging netjes wordt verwerkt.

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende, die naar een zorginstelling verhuist? Natuurlijk kan dat. De snelste manier: bel ons op 1200 (gratis met Ziggo telefoonaansluiting) of 0900 - 1884 (normaal tarief). Natuurlijk kan je dit ook op een andere manier aan ons doorgeven: online met het opzegformulier of per post. Dan hebben we het volgende nodig om je opzegging te verwerken:

• je naam, adres, postcode en woonplaats
• je telefoonnummer (mobiel of vast)
• je klantnummer en IBAN rekeningnummer
• je geboortedatum
• wat je wil opzeggen en per wanneer
• de reden van opzegging

Na het opzeggen van je abonnement, krijg je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten. Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. Omdat je gesprekskosten altijd achteraf in rekening worden gebracht, zijn deze kosten dan pas zichtbaar en niet direct bij opzegging.