Verhuizen of samenwonen

Hulp bij je abonnement opzeggen

Ga je binnenkort verhuizen of samenwonen? We helpen je graag met het opzeggen van je abonnement.

Waarmee kunnen we je helpen?

Wil je jouw abonnement opzeggen omdat je gaat verhuizen of samenwonen? Dan raden we je aan om het opzegformulier in te vullen, dat gaat snel en makkelijk. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bekijk dan de onderstaande oplossingen.

Jammer dat je wilt opzeggen

We helpen je graag met het netjes afhandelen van je opzegging. Bellen werkt het snelste, dan word je direct geholpen.

 Bel 0900 1884  (normaal tarief)

Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.

Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken. 

Je kan Ziggo op verschillende manieren opzeggen:

  • Bellen werkt het snelste, dan word je direct geholpen. Bel 0900-1884 (lokaal tarief) of 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.
  • Daarnaast kan je ook opzeggen via het opzegformulier. Je kan het formulier direct online versturen of uitprinten en opsturen.

Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit gaat om het apparatuur die je van ons in bruikleen hebt.

Enkele dagen voor de einddatum van jouw abonnement ontvang je een retourdoos met instructies. Mocht je het apparatuur eerder willen terugsturen, dan is dat ook mogelijk. Bekijk hier hoe je dat makkelijk regelt.

Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Als je gaat samenwonen en je wilt Ziggo behouden, dan is één aansluiting genoeg voor met z’n tweetjes. Verhuist je Ziggo abonnement niet met je mee? Dan kan je gemakkelijk opzeggen via het opzegformulier.

Heb je toch een vraag? Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief). We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Ga je in een ander land wonen? Helaas kan je Ziggo abonnement niet samen met jou de grens over. Via het opzegformulier kun je gemakkelijk je abonnement opzeggen.

Als je gaat samenwonen of verhuizen en je wilt Ziggo behouden dan regel je dit via de verhuispagina gemakkelijk verder.

Als je gaat samenwonen of verhuizen en je weet niet zeker of Ziggo met je mee kan verhuizen, bezoek dan de verhuispagina voor meer informatie.

Heb je toch een vraag? Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief). We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende, die naar een zorginstelling verhuist? Natuurlijk kan dat. De snelste manier: bel ons op 1200 (gratis met Ziggo telefoonaansluiting) of 0900 - 1884 (normaal tarief). Natuurlijk kan je dit ook op een andere manier aan ons doorgeven: online met het opzegformulier of per post. Dan hebben we het volgende nodig om je opzegging te verwerken:

• je naam, adres, postcode en woonplaats
• je telefoonnummer (mobiel of vast)
• je klantnummer en IBAN rekeningnummer
• je geboortedatum
• wat je wil opzeggen en per wanneer
• de reden van opzegging

Na het opzeggen van je abonnement, krijg je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten. Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. Omdat je gesprekskosten altijd achteraf in rekening worden gebracht, zijn deze kosten dan pas zichtbaar en niet direct bij opzegging.