Direct naar inhoud

Inflatiecorrectie

Aangepaste prijs Ziggo Internet, TV en Vast Bellen

Inflatiecorrectie: wijziging van de prijzen

Als de prijzen in Nederland stijgen, dan heeft dat invloed op onze kosten. Elk jaar kijken we of we de stijgende kosten door inflatie meenemen in onze abonnementsprijzen. Daarbij volgen we het officiële inflatiepercentage van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) over het vorige jaar, hier zijn we graag duidelijk over. Voor 2024 is het CBS-inflatiepercentage 3,3%. Op basis daarvan doen we per 1 juli een inflatiecorrectie.

Persoonlijke informatie over de nieuwe abonnementsprijzen staat op de factuur van juli.

Dit heb je allemaal

Altijd perfect verbonden met de Wifi Garantie van Ziggo. Met gratis slimme wifi-versterkers, een gratis monteur én 24/7 hulp van onze wifi-experts geniet je altijd van zorgeloze wifi.

Voordelen zoals dubbele mobiele data, een extra tv-pakket en tot € 7,50 korting p.m. als je Ziggo combineert met Vodafone óf hollandsnieuwe.

Met Ziggo Sport, ESPN1 standaard in je tv-pakket kijk je de spannenste sportwedstrijden. Ook film- en serieliefhebbens genieten bij Ziggo met SkyShowtime.

Veelgestelde vragen

Een inflatiecorrectie baseren we op het gemiddelde consumentenprijsindexcijfer van Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Jazeker. Heb je een korting met ons afgesproken voor een bepaalde periode, dan houd je die gewoon totdat die actieperiode is afgelopen. Heb je nog recht op een kortingsbedrag of –percentage, dan wordt dat berekend over de nieuwe abonnementsprijs.

Ook je Volop extra voordelen wanneer je Ziggo met Vodafone of hollandsnieuwe combineert blijf je houden zoals korting, dubbele data en een tv-pakket.

Nee, je mag niet kosteloos je abonnement beëindigen voor het einde van de minimumduur van je contract. Volgens de Algemene Voorwaarden mogen we jaarlijks de prijzen van onze abonnementen wijzigen tot maximaal het CBS-inflatiepercentage. Natuurlijk kun je wel het abonnement maandelijks kosteloos aanpassen in Mijn Ziggo of via een medewerker.

Dat is afhankelijk van je abonnement. Persoonlijke informatie over de nieuwe abonnementsprijzen staat op de factuur van juli.

Kijk voor een overzicht van de inflatiecorrectie voor zakelijke klanten op ziggo.nl/inflatie.

Op deze informatiepagina vind je meer uitleg over wat precies op je factuur staat en wat het betekent.

Via dit nieuwsitem vind je meer informatie over de vorige inflatiecorrectie.

Contactopties

Met de handige in-app Messenger ben je zo snel mogelijk met een van onze medewerkers in gesprek.

Via dit nieuwsitem beantwoorden we alvast de meest voor de hand liggende vragen.

Bel onze servicelijn

Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo
0900-1884 normale kosten voor mobiel bellen

Meer over onze service