Foutcode CS7508
Deze code geeft aan dat het de mediabox niet gelukt is om de software bij te werken.
1. Controleer of er een storing is
Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.
Je hebt recent bekeken of er storingen zijn op jouw adres. Het kan zijn dat de situatie is veranderd. Controleer opnieuw om te kijken of er storingen zijn.
Er zijn momenteel geen storingen of werkzaamheden bekend op dit adres. Ervaar je toch problemen? Dan lijkt het dat er iets anders aan de hand is. Hieronder helpen we je graag verder.
Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.
2. Controleer de diagnostiek
Druk op
op je afstandsbediening.
Ga vervolgens naar Instellingen (tandwieltje) > Netwerk > Diagnostiek
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit. Scroll naar beneden voor de volledige uitslag van de test.

3. Probleem verhelpen
Na de diagnose kan er een probleem worden gemeld:
Laten we onderzoeken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft.
Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.
Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen verbinding heeft.
Het stappenplan Wifi- en internetproblemen oplossen opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.
Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er een storing aan onze kant. Je kunt daar zelf niets aan doen. Probeer het later opnieuw of check eerst of de storing al is opgelost.
4. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.
Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).
Maakt dat geen verschil? Als je nog een extra internetkabel in huis hebt, probeer dan of het probleem weggaat als je de kabel vervangt.
5. Herstart het modem
Zet het modem voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Als je modem geen aan-uitknop heeft, kun je ook de stekker uit het stopcontact halen en 10 seconden later weer terug doen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat het modem volledig is opgestart.
6. Fabrieksinstellingen herstellen
Heeft het herstarten van de mediabox het probleem niet opgelost? Zet dan de mediabox terug naar de fabrieksinstellingen. Geen zorgen, hierbij raak je geen opnames kwijt. We leggen je in het stappenplan uit hoe je de box opnieuw kan instellen.
7. Helpt dit niet?
Alles geprobeerd, maar het probleem blijft? Dat is balen. Neem contact met ons op dan helpen we je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode en geef ook aan welke van bovenstaande instructies je hebt uitgevoerd om het probleem te verhelpen.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.