Foutcode CS7504
Deze code geeft aan dat het de mediabox niet gelukt is om de software bij te werken.
1. Controleer of er een storing is
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt. We gaan kijken wat er dan aan de hand kan zijn.
Vul je postcode en huisnummer in.
2. Controleer de diagnostiek
Druk op
op je afstandsbediening
Ga naar Instellingen (tandwieltje) > Netwerk > Diagnostiek
Je ziet nu de diagnostische informatie. Als er iets niet in orde is, zie je hier waar het probleem zit. Scroll naar beneden voor de uitslag van de test.
3. Probleem oplossen
Na de diagnose kun je dit zien staan:
Laten we onderzoeken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft. Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster.
Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen signaal heeft. Het stappenplan Wifi- en internetproblemen oplossen opent in een nieuw venster.
Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er een storing aan onze kant. Je kunt daar zelf niets aan doen. Probeer het later opnieuw of check eerst of de storing al is opgelost.
4. Zit de internetkabel nog op z'n plek?
Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.
Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).
Maakt dat geen verschil? Als je nog een extra internetkabel in huis hebt, probeer dan of het probleem weggaat als je de kabel vervangt.
5. Herstart het modem
Zet het modem voor 10 seconden uit en daarna weer aan met de aan-uitknop. Of haal de stekker uit het stopcontact en stop 'm na 10 seconden weer terug. Wacht een paar minuten tot het modem helemaal is opgestart.
6. Fabrieksinstellingen herstellen
Heeft het herstarten van de mediabox het probleem niet opgelost? Zet dan de mediabox terug naar de fabrieksinstellingen. Geen zorgen, hierbij raak je geen opnames kwijt. We leggen je in het stappenplan uit hoe je de box opnieuw kan instellen.
7. Helpt dit niet?
Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.