Foutcode CS2312

Deze code geeft aan dat het momenteel niet mogelijk is om On Demand te kijken.

1. Lukt het wel met een andere On Demand titel?

Controleer of je een andere On Demand titel wel kunt kijken. Als dat wel lukt, is er tijdelijk een probleem met de geselecteerde titel. Probeer het later nog een keer.

2. Controleer of er een storing is

Misschien is er een storing of gepland onderhoud in je buurt. Geduld is dan de oplossing.
Vul je postcode en huisnummer in en klik op Nu checken.

3. Is je mediabox via wifi verbonden?

Het is mogelijk dat je bij een verbinding via wifi ontdekt dat het wifi-signaal in de buurt van je box niet sterk genoeg (meer) is. Dit veroorzaakt storingen en kan de wifi-snelheid op andere apparaten vertragen. Voor de beste tv-ervaring èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox aan met de internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.

Alleen als je ècht geen internetkabel kunt aansluiten op de mediabox, kies dan voor wifi. Je kunt in dat geval overwegen om wifiboosters te gebruiken om het wifi-signaal te versterken.

4. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.