Foutcode CS2002

Als je deze foutcode in beeld krijgt, lukt het de mediabox niet om een bepaalde tv-zender te laten zien. Het is mogelijk dat de kabels niet goed vastzitten. Als sommige zenders het wel doen, wil niet zeggen dat de kabels wel goed vastzitten.

Zijn de kabels nog goed aangesloten?

Check aan de achterzijde van de mediabox of de internetkabel en de coaxkabel allebei nog stevig zijn aangesloten. Druk voor de zekerheid de stekkers van beide kabels nog een keer goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de kabels ook nog goed vastzitten (in het modem of de aansluiting in de muur).

Foutcode CS2002| Klantenservice | Ziggo
coaxkabel

Herstart de mediabox

Zet je mediabox voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Je kunt ook de stekker uit het stopcontact halen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat de mediabox volledig is opgestart.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.