Foutcode CS1028

Het lijkt erop dat de mediabox vastloopt. Zolang de foutcode in beeld staat, blijft de box proberen zich te herstellen. Als de foutcode uit beeld verdwenen is, is het probleem alsnog opgelost.

Wacht 10 minuten om de box de kans te geven het probleem zelf op te lossen.

Het wifi-signaal is niet sterk genoeg (meer)

De Mediabox Next heeft moeite om de wifi te vinden. Misschien heb je de box verplaatst? Of je wifi is niet sterk genoeg (meer)?

Goed om te weten:

Hoe meer apparaten op de wifi zitten, hoe minder de kwaliteit van de wifi wordt. Dat zit hem in de bandbreedte. Een lagere bandbreedte = minder krachtig wifi-signaal = minder afstand wifi-signaal. 

Wat merk je?

Als je wifi-signaal niet sterk genoeg (meer) is, geeft je box een storing. Voor het beste beeld èn betere wifi op je andere apparaten, sluit je de mediabox Next aan met een internetkabel. We denken graag met je mee hoe je dit het beste zou kunnen doen.

Kun je ècht geen internetkabel aansluiten op de Mediabox Next, kies dan voor wifi. Je zou dan eventueel met wifiboosters je wifi-signaal kunnen versterken.

Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.