Foutcode CS1006
Het lukt de mediabox niet om nieuwe software te downloaden. We leggen je uit hoe je dit oplost.
1. Controleer of er een storing is
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt. We gaan kijken wat er dan aan de hand kan zijn.
Vul je postcode en huisnummer in.
2. Controleer de diagnostiek
Druk op
op je afstandsbediening.
Ga vervolgens naar Instellingen (tandwieltje) > Netwerk > Diagnostiek
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit. Scroll naar beneden voor de volledige uitslag van de test.

3. Probleem verhelpen
Na de diagnose kan er een probleem worden gemeld:
Laten we onderzoeken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft.
Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.
Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen verbinding heeft.
Het stappenplan Wifi- en internetproblemen oplossen opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.
Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er een storing aan onze kant. Je kunt daar zelf niets aan doen. Probeer het later opnieuw of check eerst of de storing al is opgelost.
4. Helpt dit niet?
Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.