Foutcode CS1002

De mediabox is niet uitgerust met de juiste software en kan daarom de installatie niet voltooien.

Dit kun je doen bij foutcode CS1002

1. Verbind de Mediabox Next via een internetkabel met het modem

Onderstaande instructie zorgt ervoor dat de eerste installatie alléén bekabeld voltooid kan  worden. Via wifi is dit niet meer mogelijk! Als de eerste installatie is afgerond kun je wel weer via wifi verbinden.

Sluit de meegeleverde internetkabel aan op je mediabox en het modem.

Internetkabel (utp)
2. Reset de Mediabox Next

Zet de Mediabox Next uit met de schakelaar op de achterzijde van de box.

Zet de box weer aan en houd op de voorkant van de mediabox de knop [ - ] én de stand-by knop tegelijk circa 10 seconden ingedrukt.

Hierna doorloopt de mediabox opnieuw de eerste installatie, volg de instructies op het scherm.

splitter Ziggo

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo