Foutcode CS1011

Wat betekent foutcode CS1011?

Het lijkt erop alsof je mediabox geen verbinding krijgt met internet.

Dit kun je doen bij foutcode CS1011

Heb je een Wifibooster aangesloten? Koppel deze dan tijdens de installatie van de mediabox los van het modem.
Heb je de mediabox op de Wifibooster aangesloten? Sluit in dat geval de box (gedurende de installatie) rechtstreeks aan op het modem. Gebruik hiervoor de meegeleverde netwerkkabel.

Lost dit het probleem nog niet op, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder met een oplossing. 

Als de mediabox eenmaal is geïnstalleerd, kun je de Wifibooster weer aansluiten op het modem. Eventueel kan de mediabox ook weer aangesloten worden op de Wifibooster.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1011 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1011 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1011 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo