Betalingsregeling

Hoe vraag ik een betalingsregeling aan?

Het kan natuurlijk zijn dat betalen even niet goed uitkomt. Vraag een betalingsregeling aan met onderstaande online formulier. Wil je een betalingsregeling op maat of heb je vragen over het aanvragen van een betalingsregeling? Neem dan telefonisch contact op met de Klantenservice.

    Klantgegevens

    Vul hieronder de gegevens in van het klantnummer waar de betalingsregeling voor wordt aangevraagd. De verplichte velden zijn aangegeven met een sterretje.

  1. Je hebt het klantnummer nog niet ingevuld.
  2. Je hebt de voorletters nog niet ingevuld.
  3. Je hebt de achternaam nog niet ingevuld.
  4. Je hebt nog geen postcode ingevuld. de postcode is niet correct. Controleer de postcode en probeer het opnieuw. Bijvoorbeeld 1234AB.
  5. Je hebt nog geen huisnummer ingevuld. Je huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  6. Je hebt je rekeningnummer nog niet ingevuld.
  7. Je hebt nog geen e-mailadres ingevuld.
  8. Je hebt de geboortedatum nog niet ingevuld. Vul de geboorte datum als volgt in: dag - maand - jaar.
  9. Wil je in meer dan drie termijnen betalen of wil je een betalingsregeling op maat? Neem dan telefonisch contact op met de Klantenservice.

  10. Je hebt nog geen bedrag gekozen.
 
 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo