Status bestelling

Je volgt de status van je bestelling op Orderstatus. Op die pagina vul je je bestelnummer en postcode in. Je vindt het bestelnummer terug in de e-mail die je na het plaatsen van de bestelling van ons ontvangt.

Bevestiging van bestelling

Als je een bestelling plaatst, krijg je een orderbevestiging per e-mail. Als je e-mailadres niet bij ons bekend is, ontvang je een bevestiging per post.

Heb je Horizon besteld? Dan ontvang je ongeveer vijf tot tien werkdagen na de bestelling ervan een bevestigingsbrief.

Bestelling wijzigen

Zodra je de order hebt geplaatst op de website, kun je de bestelling niet meer zelf aanpassen. Als je nog iets wilt wijzigen, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Levering installatiepakket

PostNL bezorgt de installatiepakketten van Ziggo bij je thuis. Lees meer over de Levertijd en bezorging.

Bedenktijd na levering

Heb je een bestelling bij Ziggo gedaan en wil je die annuleren? Dat kan tot 14 dagen na de start van je abonnement of ontvangst van je apparaat. Lees meer over Annuleren en omruilen.

Let op: als je een dienst of product in een van de Ziggo Winkels hebt gekocht of besteld, dan geldt geen overeenkomst op afstand en heb je geen 14 dagen bedenktijd.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo