Zakelijk abonnement opzeggen

Alle informatie op een rij

Welk product wil je opzeggen?

Abonnement opzeggen | Ziggo Zakelijk

Extra zenderpakket

Abonnement opzeggen | Ziggo Zakelijk

Tv-pakket of telefoonlijn

Abonnement opzeggen | Ziggo Zakelijk

Internet of alles

Abonnement opzeggen | Ziggo Zakelijk

Abonnement wijzigen

Soms mag het best een Mbitje meer zijn. Of minder. En dat kan. Via Mijn Ziggo stel je zelf je ideale combinatie van Internet, TV en extra diensten samen.

Naar Mijn Ziggo

verhuizen

Verhuizen

Stapelen de verhuisdozen zich al op? Geef je verhuizing uiterlijk drie dagen voor je verhuisdatum door en geniet direct van tv, internet en bellen op je nieuwe locatie.

Verhuizing doorgeven

overstappen

Op zoek naar een betere deal

Als ondernemer wil je altijd het beste voor je bedrijf. Dat begrijpen we. Onze medewerkers doen je daarom graag een aanbod dat bij je past.

Bel ons

Wat de reden van je opzegging ook is, vertel het ons telefonisch. Dan zorgen we dat alles snel en goed geregeld wordt. Onze medewerkers helpen je graag met persoonlijk advies of een opzegging. 

0800 - 0620 (gratis)

Iedere werkdag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend. Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999

Veelgestelde vragen over opzeggen

De opzegtermijn hangt af van de abonnementsvorm. Bij Mobiel en de Extra zenderpakketten is dat altijd een maand. Voor de overige producten en diensten hept onze Klantenservice je graag verder. Zij kunnen precies nakijken wat de opzegtermijn is van andere producten en diensten.

Wil je opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan betaal je de resterende looptijd van het contract in maanden, vermenigvuldigd met het abonnementsbedrag per maand. Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice.

Wil je je lopende contract op een andere naam zetten? Met een KvK uitreksel van zowel de huidige als de nieuwe contractant is dit zo geregeld. Het insturen van deze documenten doe je eenvoudig via Contract overnemen.

In dit geval begrijpen we dat je al genoeg aan je hoofd hebt. Daarom maken we het graag makkelijk voor je. Je abonnement zeg je eenvoudig op door contact op te nemen met de Klantenservice.

Om op te zeggen voor iemand die is overleden ga je naar Opzeggen bij overlijden.

Apparaten van Ziggo die je in bruikleen hebt willen we graag terug. Apparaten die je hebt gekocht zoals bijvoorbeeld een Wifibooster zijn van jou en hoef je dus niet terug te sturen. Weet je niet zeker meer of je een apparaat hebt gekocht of in bruikleen hebt? We sturen je na de opzegging retourinstructies en een doos om de apparatuur terug te sturen. Zo zie je in een oogopslag wat er terug moet.

Eerder terugsturen? Ook dat kan. Apparatuur kan in een afgesloten doos onder vermelding van je klantgegevens worden verzonden naar onderstaand adres:

Ziggo Retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Houd er rekening mee dat ook je e-mailadres van Ziggo wordt stopgezet als je opzegt. Na opzegging blijft het Ziggo e-mailadres nog 6 maanden actief.

In de maand na de opzegdatum van je abonnement, ontvang je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten.