Zakelijk abonnement opzeggen
Alle informatie op een rij
Welk product wil je opzeggen?
Extra zenderpakket
Extra zenderpakket opzeggen
Is je favoriete serie afgelopen of ligt je voetbalteam na 2 wedstrijden al uit de competitie? Een extra tv-pakket opzeggen is zo geregeld. Via Mijn Ziggo beheer je eenvoudig je extra zenderpakketten.
Je vindt je zenderpakketten in Mijn Ziggo onder Producten -> Televisie -> Beheer je zenderpakketten
Tv-pakket of telefoonlijn
Tv-pakket of telefoonlijn beëindigen
Je bedrijf is altijd in beweging en wij bewegen graag met je mee. Even geen behoefte meer aan een tv-pakket of is een vaste telefoonlijn niet meer nodig? Laat het ons weten en we regelen het voor je.
Bel ons
0800 0620
Maandag t/m zondag van 8.00 uur tot 22.00 uur.
Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999
Internet of alles
Internet of het hele pakket opzeggen
Internet vormt de basis van je zakelijke abonnement. Zeg je dat op, dan wordt je hele pakket beëindigd. Omdat je zo'n opzegging graag vlekkeloos wilt laten verlopen, spreken we die graag persoonlijk met je door.
Bel ons
0800 0620
Maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur.
Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999

Abonnement wijzigen
Soms mag het best een Mbitje meer zijn. Of minder. En dat kan. Via Mijn Ziggo stel je zelf je ideale combinatie van Internet, TV en extra diensten samen.

Verhuizen
Stapelen de verhuisdozen zich al op? Geef je verhuizing uiterlijk drie dagen voor je verhuisdatum door en geniet direct van tv, internet en bellen op je nieuwe locatie.
Verhuizing doorgeven

Op zoek naar een betere deal
Als ondernemer wil je altijd het beste voor je bedrijf. Dat begrijpen we. Onze medewerkers doen je daarom graag een aanbod dat bij je past.
Wat de reden van je opzegging ook is, vertel het ons telefonisch. Dan zorgen we dat alles snel en goed geregeld wordt. Onze medewerkers helpen je graag met persoonlijk advies of een opzegging.
0800 - 0620 (gratis)
Iedere werkdag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend. Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999
Veelgestelde vragen over opzeggen
De opzegtermijn hangt af van de abonnementsvorm. Bij Mobiel en de Extra zenderpakketten is dat altijd een maand. Voor de overige producten en diensten hept onze Klantenservice je graag verder. Zij kunnen precies nakijken wat de opzegtermijn is van andere producten en diensten.
Wil je opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan betaal je de resterende looptijd van het contract in maanden, vermenigvuldigd met het abonnementsbedrag per maand. Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice.
Wil je je lopende contract op een andere naam zetten? Met een KvK uitreksel van zowel de huidige als de nieuwe contractant is dit zo geregeld. Het insturen van deze documenten doe je eenvoudig via Contract overnemen.
In dit geval begrijpen we dat je al genoeg aan je hoofd hebt. Daarom maken we het graag makkelijk voor je. Je abonnement zeg je eenvoudig op door contact op te nemen met de Klantenservice.
Om op te zeggen voor iemand die is overleden ga je naar Opzeggen bij overlijden.
Apparaten van Ziggo die je in bruikleen hebt willen we graag terug. Apparaten die je hebt gekocht zoals bijvoorbeeld een Wifibooster zijn van jou en hoef je dus niet terug te sturen. Weet je niet zeker meer of je een apparaat hebt gekocht of in bruikleen hebt? We sturen je na de opzegging retourinstructies en een doos om de apparatuur terug te sturen. Zo zie je in een oogopslag wat er terug moet.
Eerder terugsturen? Ook dat kan. Apparatuur kan in een afgesloten doos onder vermelding van je klantgegevens worden verzonden naar onderstaand adres:
Ziggo Retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Houd er rekening mee dat ook je e-mailadres van Ziggo wordt stopgezet als je opzegt. Na opzegging blijft het Ziggo e-mailadres nog 6 maanden actief.
In de maand na de opzegdatum van je abonnement, ontvang je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten.