Na de werkzaamheden

Check, check, dubbelcheck

Mis je na de werkzaamheden zenders of gaat er iets anders mis? Geen nood. We helpen je daarbij.

Geplande opnames de mist in

Had je opnames ingepland op een datum na de werkzaamheden? Dan is de opname misschien misgegaan. Plan dan je opnames opnieuw in. Wil je weten hoe je dit doet? Dat leggen we graag uit. 

Opnames inplannen

Heb je al een programma gemist? Vervelend, maar grote kans dat je het alsnog kunt terugkijken met de Ziggo GO app. Heb je interactieve tv? Dan kun je je de meeste programma's ook tot 7 dagen terugkijken. Bekijk in ons stappenplan hoe je dat doet. 

Zenders kwijt of geen beeld

Heb je op sommige zenders geen beeld? Zet je mediabox of tv even uit en weer aan. Soms heeft de mediabox of televisie wat kuren na de werkzaamheden. 

Heb je een favorietenlijst? Dus heb je bijvoorbeeld RTL4 onder 1 gezet, zodat je lekker snel kunt zappen? Dan is je lijstje van slag door de werkzaamheden. Stel de zenders uit de lijst die niet meer goed werken opnieuw in. 

Zie je nog steeds sommige zenders niet, of geven enkele zenders zwart beeld? Zoek dan je zenders opnieuw. We laten je precies zien hoe het werkt.

Zoek je zenders opnieuw

Alles geprobeerd? Bel ons dan even, dan kijken we er samen naar.

Favorietenlijst van slag

Heb je favorieten ingesteld? En wil je weer snel kunnen zappen naar je lievelingszenders? Stel dan de missende favoriete zenders opnieuw in. Geen idee hoe je dit ook al weer doet? Gebruik ons stappenplan. 

Favorieten instellen

Blokken of strepen

Het kan voorkomen dat je op sommige zenders na de werkzaamheden ineens slecht beeld hebt met blokken of strepen. Dat komt omdat zenders naar een andere frequentie zijn verhuisd. Je kunt dit oplossen door thuis alleen kabels, splitters en wandcontactdozen te gebruiken met het Kabel Keur-logo of Ziggo geschikt-logo.

Zo controleer je kabels en aansluitingen

Veelgestelde vragen

Staan de zenders nu op een andere plek?

Na de werkzaamheden staan de zenders gewoon nog steeds op de bekende plekken. NPO 1 staat dus bijvoorbeeld gewoon onder de 1 en RTL 4 op 4.

Heb je favorieten ingesteld om lekker snel rond te zappen? Dan werkt je favorietenlijstje misschien niet goed. Dat los je op door de missende zenders opnieuw in te stellen.

Favorieten instellen

Ik krijg een foutmelding. Wat kan ik doen?

Geeft je televisie of mediabox een foutcode? Zoek je foutmelding op, dan helpen we je bij het oplossen van deze foutcode. Zo kijk je in een oogwenk weer digitale en interactieve televisie.

 

Check je foutcode of e-melding

 
 

Hebben de werkzaamheden ook effect op de Ziggo GO app?

Ja, tijdens de werkzaamheden kun je geen televisiekijken met de Ziggo Go app. Als de werkzaamheden klaar zijn, kun je natuurlijk weer televisiekijken. 

 

Gooi het in de groep

Benieuwd wat andere Ziggo klanten doen na dit onderhoud? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

Gooi het in de groep

Benieuwd wat andere Ziggo klanten doen na dit onderhoud? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

Gooi het in de groep

Benieuwd wat andere Ziggo klanten doen na dit onderhoud? Vraag of deel het op de Ziggo Community.