FOX Sports dagpas bestellen

Heb je geen abonnement op FOX Sports, maar wil je wel af en toe een wedstrijd kijken? Uit bijvoorbeeld de Eredivisie, Jupiler League, Bundesliga of de FA Cup. Dat kan! Met een dagpas kijk je een dag lang topsport, zonder een abonnement af te sluiten. 

Eerder bestelde je een losse wedstrijd voor  € 7,95. Met de introductie van FOX Sports dagpassen kijk je nu voor hetzelfde bedrag een dag lang naar topwedstrijden uit binnen- of buitenland. We laten je hier zien hoe je een dagpas bestelt. 

Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag. Je kunt een dagpas vanaf 6 dagen voor aanvang bestellen. Tot uiterlijk 6 uur voor het einde van de dag waarvoor je bestelt: 2.00 uur 's nachts dus.

 De meeste klanten hebben binnen 5 minuten hun dagpas besteld.

 
 

Waarmee ga je de wedstrijd kijken?

Met een mediabox

Met een CI+ module

Met een laptop, pc, smartphone of tablet

Veelgestelde vragen

Voor welke kanalen kan ik een FOX Sports dagpas bestellen?

Je hebt keuze uit twee dagpassen: FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International. De nummers van de kanalen zijn afhankelijk van de mediabox die je hebt. In het stappenplan op deze pagina zie je waar je ze vindt.

Er blijft tekst in beeld staan. Wat kan ik doen?

Misschien kijk je op het verkeerde kanaalnummer. Op de kanalen 421 tot en met 426 kijk je als abonnementhouder van FOX Sports of als je online een dagpas hebt besteld. Als je de dagpas rechtstreeks hebt besteld op je mediabox, dan zap je naar de kanalen 461 tot en met 466. 

Ik heb online een dagpas besteld. Maar ik heb geen beeld op mijn Ziggo Mediabox XL. Hoe kan dat?

Juiste smartcard
Heb je misschien nog een andere smartcard die geactiveerd is op je account? Dan kan het zijn dat de dagpas actief is op het apparaat dat bij die smartcard hoort. Die kun je tot een uur vóór de start van de dagpas annuleren via Mijn Ziggo.

Check het kanaal
Op een Mediabox XL (vroeger Horizon) kun je een dagpas bestellen op kanaal 452 (FOX Sports Eredivisie) of 453 (FOX Sports International) Open het MENU, selecteer TV GIDS, ENKELE ZENDER en kies de gewenste dagpas. Je kijkt naar de uitzending van de dagpas op de kanalen 461 tot en met 466.

Ik heb online in Mijn Ziggo besteld maar nog geen beeld op mijn Ziggo Mediabox. Hoe kan dat?

Check of een van de volgende situaties van toepassing is op je situatie:

a. Is je mediabox geschikt voor een dagpas?
Controleer hier of je de dagpas kunt bekijken met je mediabox. Is je mediabox niet geschikt en heb je online besteld? Annuleer de dagpas dan uiterlijk één uur voor deze begint. Dat doe je in Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer. Is de dagpas al van start gegaan, of heb je de dagpas direct op de mediabox besteld? Neem dan even contact met ons op.

b. Heb je een dagpas voor vandaag besteld na 8.00 uur ’s ochtends?
We activeren je dagpas meestal binnen een paar minuten. Bij grote drukte kan het 15 minuten duren. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard of CI+ module erin. Als het druk is, duurt het soms een paar minuten voor je beeld ziet. Check dan of je op kanaal 8 Veronica of Disney HD ziet. Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit.

c. Heb je een dagpas voor een andere dag besteld?
Laat de televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan. Dan weet je zeker dat de dagpas is geactiveerd op de dag dat je wilt kijken. Als het druk is, duurt het soms een paar minuten voor je beeld ziet. Check dan of je op kanaal 8 Veronica of Disney HD ziet. Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit.

Welke dagpas moet ik bestellen voor welk event?

Je kunt kiezen uit twee dagpassen: FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International. Bekijk welke live events er in de dagpas zitten.

Ik weet niet welke mediabox ik heb. Kan ik een dagpas bestellen?

Met sommige mediaboxen of CI+ modules kun je geen dagpas bestellen. In het stappenplan op deze pagina controleer je dat.

Ik heb een dagpas besteld en zie nu blokken of strepen. Wat kan ik doen?

Zie je blokken of strepen in beeld op het kanaal waarop je de uitzending wilt kijken? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In ons stappenplan helpen we je bij het verbeteren van je beeld.

Verbeter je beeld

 

Ik zie een foutcode in beeld. Wat nu?

Zie je een foutcode in beeld op het kanaal waarop je de uitzending wilt kijken? Controleer je code dan en we leggen je uit hoe je het oplost.

Check een foutcode

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo