Foutcode CS9004
Je modem kan geen verbinding maken met het internet, waardoor veel functies van de mediabox het niet doen. Je kunt nog wel naar live tv kijken tijdens deze storing. Voer hiervoor de pincode in.
Standaard is de pincode 0000.
Heb je de standaard pincode ooit gewijzigd en weet je deze niet meer? In Mijn Ziggo kun je gemakkelijk je pincode herstellen.
Welke mediabox heb je?
Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.
Je hebt gekozen voor Mediabox Next
1. Controleer de diagnostiek
Druk op
op je afstandsbediening.
Ga naar Instellingen (tandwieltje) > Netwerk > Diagnostiek
Je ziet nu de diagnostische informatie. Als er iets niet in orde is, zie je hier waar het probleem zit. Scroll naar beneden voor de uitslag van de test.
2. Probleem oplossen
Na de diagnose kun je dit zien staan:
Laten we kijken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft. Check je wifi met de ServiceScan, log in en krijg persoonlijk advies. Of ga naar het stappenplan Verbinding controleren.
Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen signaal heeft. Check je wifi met de ServiceScan, log in en krijg persoonlijk advies. Of ga naar het stappenplan Wifi- en internetproblemen oplossen.
Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er een storing aan onze kant. Je kunt daar zelf niets aan doen. Probeer het later opnieuw of check eerst of de storing al is opgelost.
3. Controleer of er een storing is
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt. We gaan kijken wat er dan aan de hand kan zijn.
Vul je postcode en huisnummer in.
4. Herstart het modem
Zet het modem voor 10 seconden uit en daarna weer aan met de aan-uitknop. Of haal de stekker uit het stopcontact en stop 'm na 10 seconden weer terug. Wacht een paar minuten tot het modem helemaal is opgestart.
5. Herstart de mediabox
Zet je mediabox tenminste 10 seconden uit en doe hem weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Of haal de stekker even uit het stopcontact en stop 'm weer terug. Wacht een paar minuten tot de mediabox helemaal is opgestart.
6. Helpt dit niet?
Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.