Foutcode CS7506

Deze code geeft aan dat het de mediabox niet gelukt is om de software bij te werken.

Wacht een paar minuten

De mediabox blijft proberen om verder te gaan. In de meeste gevallen lukt dat binnen 5 minuten. De foutcode verdwijnt vanzelf uit beeld als dit lukt. 

Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Foutcode CS7506

Deze code geeft aan dat het de mediabox niet gelukt is om de software bij te werken.

Dit kun je doen bij foutcode CS7506

De mediabox probeert het uit zichzelf nogmaals. Als deze foutcode terug blijft komen, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder om het probleem op te lossen. Vermeld daarbij de foutcode (CS7506).

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo