Foutcode CS1004

De mediabox heeft nog geen verbinding met het netwerk van Ziggo. Daardoor kun je de installatie van de mediabox niet afmaken. We leggen je uit hoe je dit oplost.

Wacht een paar minuten

De mediabox blijft proberen om verder te gaan. In de meeste gevallen lukt dat binnen 5 minuten. De foutcode verdwijnt vanzelf uit beeld als dit lukt. 

Zit de coaxkabel nog op z'n plek?

coaxkabel

Het kan het zijn dat de coaxkabel niet goed is aangesloten. Check aan de achterzijde van de mediabox of de coaxkabel nog stevig vast zit. Druk de coaxkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de kabel ook stevig aangesloten is (in het modem of de aansluiting in de muur).

Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.