Foutcode 9941

De Mediabox XL krijgt geen ip-adres meer. Dat kan gebeuren als er iets veranderd is in je netwerk, zoals een nieuw wifi-modem of aangepaste instellingen.

Maak opnieuw verbinding met je netwerk

Dan ben je binnen een paar minuten weer verbonden en zal de foutcode verdwijnen.

  1. Gebruik je een netwerkkabel? Koppel die dan eerst los. Sluit de netwerkkabel pas weer aan na de laatste stap.
  2. Druk op je Mediabox XL afstandsbediening op Menu
  3. Selecteer Opties.
  4. Selecteer Mijn Thuisnetwerk en druk op OK.
  5. Selecteer Instellen Thuisnetwerk en druk op OK.
  6. Selecteer Op het modem en druk op OK.
  7. Kies hoe je je Ziggo Mediabox XL wilt verbinden met je wifi-modem en volg de instructies in beeld. 

We raden je aan om altijd via een netwerkkabel te verbinden. Dat zorgt voor een stabiele verbinding met je thuisnetwerk.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.