• Dit doet de storingsmonteur

    Beeld niet goed? Internetproblemen? De monteur bekijkt waar de storing vandaan komt.

    Dit is inbegrepen:

     De monteur lost kabelproblemen op in huis en in ons netwerk (bijvoorbeeld in de wijkkast)

     Vervangen defecte Ziggo apparatuur

     2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

     Benodigd installatiemateriaal inbegrepen

     28 dagen garantie op de werkzaamheden

     Extra's, zoals versterkers, tegen kostprijs

    Dit doet de storingsmonteur niet:

     Kabels wegwerken in de muur

  • Checks om zelf te doen

    De ene storing is de andere niet. Maar hoe weet je of een storing in het Ziggo netwerk zit, of toch in de kabels of apparatuur in huis? Dat is niet altijd makkelijk te zien. Je kunt wel zelf wat checks doen om uit te vinden hoe het zit.

    Check bij mensen in de buurt of zij dezelfde storing ervaren

    Ervaren de buren hetzelfde probleem, dan is de kans groter dat de storing in het Ziggo netwerk zit.

    Controleer het tv-signaal in huis

    Daar hebben we wat handige stappen voor.

    Bij het maken van een afspraak stellen we ook vragen om te bepalen waar het probleem zit.

  • Kosten storingsmonteur

    Een bezoek van de storingsmonteur kost € 50,-.

    Soms betaal je niets
    Zit het probleem niet in huis, maar in ons netwerk? Dan betaal je niets. De monteur beoordeelt de situatie en laat het je weten.

    Zelf checken
    Een storing kan op veel plekken ontstaan. Een aantal problemen spoor je eenvoudig zelf op, met onze online hulp. En soms is dan ook de oplossing snel gevonden. Scheelt weer een bezoekje. 

    Extra klusjes
    Als de monteur er toch is… helpt hij of zij graag met andere klussen. Denk aan je tweede televisie of het trekken van kabels naar de slaapkamer. Voor die werkzaamheden betaal je € 15,- per kwartier en de kosten van het materiaal.

  • Extra werkzaamheden

    Voor extra werkzaamheden van de installatiemonteur betaal je € 15,- per kwartier.

    Inbegrepen:

     Randapparatuur aansluiten

     Overige apparatuur aansluiten

     Kabels doortrekken

     2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

     28 dagen garantie op de werkzaamheden

      Extra's, zoals versterkers, tegen kostprijs

    Dit doet de monteur niet:

     Kabels wegwerken in de muur

  • Kosten installatiemonteur

    Een bezoek van de installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

    Als de monteur er toch is… helpt hij of zij graag met andere klussen. Denk aan je tweede televisie of het trekken van kabels naar de slaapkamer.  Voor die werkzaamheden betaal je wél.

  • Dit doet de installatiemonteur

    Inbegrepen:

     Aansluiten van 1 televisietoestel, 1 computer en 1 telefoon op onze diensten

     2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

    Dit doet de installatiemonteur niet:

     Aansluiten van meer apparaten per dienst

     Kabels wegwerken in de muur

  • Storingsmonteur

    Werkt er iets niet zoals het hoort? De storingsmonteur lost grote en kleine storingen op, zowel in huis als aan het Ziggo netwerk.

     

  • Wat is je situatie?

    We leggen na je keuze precies uit wat je kunt verwachten. Ook leggen we uit of een bezoek gratis is of niet. En wat de kosten dan zijn.

  • We zitten voor je klaar

    Lukt het installeren niet helemaal? Of heb je blokjes op je tv-scherm? Geen wifi in de slaapkamer? Geen probleem. We helpen je graag via chat. Kies dan voor Ik wil op afstand geholpen worden

    Zie je de installatie niet zitten? Onze monteur zorgt dat alles helemaal naar wens werkt. Het eerste half uur betaal je € 40,- en daarna € 15,- per kwartier. Kies dan voor Ik wil een Extra servicemonteur plannen.

  • We zitten voor je klaar

    Lukt het installeren niet helemaal? Of heb je blokjes op je tv-scherm? Geen wifi in de slaapkamer? Geen probleem. We helpen je graag via chat. Kies dan voor Ik wil op afstand geholpen worden

    Zie je de installatie niet zitten? Dan plannen we een gratis afspraak met de monteur voor je in. En die gaat pas weg als alles - ook je wifi - perfect werkt! Kies dan voor Ik wil een monteur plannen.

  • Heb je onze stappenplannen al geprobeerd?

    We hebben installatiestappenplannen gemaakt met heldere afbeeldingen die je stap voor stap begeleiden. 

    Zo'n installatie klinkt misschien moeilijk. Maar we nemen je van het begin tot het eind aan de hand mee. Ook als je niet technisch bent. We beginnen met het controleren van je hoofdaansluiting. Daarna helpen we met het aansluiten van je modem of mediabox en hoe je verbinding maakt.

    Lukt het niet zelf, kies dan voor verder.

  • Heb je onze stappenplannen al geprobeerd?

    We hebben installatiestappenplannen gemaakt met heldere afbeeldingen die je stap voor stap begeleiden. 

    Zo'n installatie klinkt misschien moeilijk. Maar we nemen je van het begin tot het eind aan de hand mee. Ook als je niet technisch bent. We beginnen met het controleren van je hoofdaansluiting. Daarna helpen we met het aansluiten van je modem of mediabox en hoe je verbinding maakt.

    Lukt het niet zelf, kies dan voor verder.

  • Installatie- of servicemonteur

    Voor hulp bij het installeren hebben we twee soorten monteurs:

    • Installatiemonteur
      Verhuis je, krijg je nieuwe apparatuur van ons of word je onze klant? Dan zorgen we dat internet, tv en bellen moeiteloos opstart. We noemen dat de Ziggo Installatiehulp. 
    • Servicemonteur
      Deze monteur helpt bij allerlei klussen. Denk bijvoorbeeld aan het verbeteren van je wifi,  kabels trekken naar zolder of het aansluiten van extra apparaten. 

    Welke monteur past bij jouw situatie?

  • Storings- of servicemonteur

    Voor hulp bij een storing hebben we twee soorten monteurs:

    • Storingsmonteur
      Deze monteur verhelpt storingen in het Ziggo netwerk of bij je thuis. 
    • Servicemonteur
      Deze monteur helpt bij allerlei klussen. Denk bijvoorbeeld aan het verbeteren van je wifi,  kabels trekken naar zolder of het aansluiten van extra apparaten. 

    Welke monteur past bij jouw situatie?

  • Contact Contact

    Chat met onze klantenservice, dan helpen we je persoonlijk verder.

     

  • Servicemonteur

    Als je extra hulp nodig hebt met Ziggo producten en diensten, dan helpen we je ook. Deze monteur zorgt dat alles helemaal naar wens werkt.

    Het eerste half uur betaal je € 40,- en daarna € 15,- per kwartier.

  • Dit doet de Servicemonteur

    Dit doet de Servicemonteur:

     Wifi verbeteren (na de installatiegarantie)

     Aansluiten van Ziggo apparatuur na een pakket aanpassing

     Aansluiten van extra apparatuur zoals een tweede televisie

     Kabels doortrekken naar bijvoorbeeld zolder

     Helpen bij het aansluiten van randapparatuur

     Extra's, zoals versterkers, tegen kostprijs

    Dit doet de Servicemonteur niet:

     Boren in huis

     Kabels wegwerken in de muur

     Klusjes die niets met Ziggo te maken hebben

    Het eerste half uur betaal je € 40,- en daarna € 15,- per kwartier.