Monteur kiezen

Monteur kiezen

  • Kosten storingsmonteur

    Een bezoek van de storingsmonteur kost € 50,-.

    Soms betaal je niets
    Zit het probleem niet in huis, maar in ons netwerk? Dan betaal je niets. De monteur beoordeelt de situatie als hij er is.

    Zelf checken
    Een storing kan op veel plekken ontstaan. Een aantal problemen spoor je eenvoudig zelf op, met onze online hulp. En soms is dan ook de oplossing snel gevonden. Scheelt weer een bezoekje. 

  • Installatiemonteur

    Heb je een pakket besteld met nieuwe apparatuur, ga je verhuizen of word je onze klant? Dan zorgen we dat internet, tv en bellen moeiteloos opstart. We noemen dat de Ziggo Installatiegarantie.

    Deze garantie geldt tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

  • Dit doet de Extra servicemonteur

    Dit doet de Extra servicemonteur:

     Wifi verbeteren (na de installatiegarantie)

     Aansluiten van extra apparaten

     Kabels doortrekken naar bijvoorbeeld zolder

     Helpen bij het aansluiten van randapparatuur

     Extra's, zoals versterkers, tegen kostprijs

    Dit doet de Extra servicemonteur niet:

     Boren in huis

     Kabels wegwerken in de muur

     Klusjes die niets met Ziggo te maken hebben

    Het eerste half uur betaal je € 40,- en daarna € 15,- per kwartier.

  • Dit doet de installatiemonteur

    Inbegrepen:

     Aansluiten van 1 televisietoestel, 1 computer en 1 telefoon op onze diensten

     2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

    Dit doet de installatiemonteur niet:

     Aansluiten van meer apparaten per dienst

     Kabels wegwerken in de muur

  • Contact Maak een afspraak

    Bel tussen 8.00 en 20.00 uur de klantenservice om een afspraak te maken:

    • 1200 vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting (gratis)
    • 0900 – 1884 (normaal tarief)


    Je kunt zelf kiezen wanneer de monteur komt: tussen 8.00 en 13.00 uur of tussen 12.00 en 18.00 uur.

    Let op: Je betaalt alleen voorrijkosten als je niet thuis bent op het afgesproken tijdstip.

  • Storingsmonteur

    Werkt er iets niet zoals het hoor? De storingsmonteur lost grote en kleine storingen op, zowel in huis als aan het Ziggo netwerk.

     

  • Onze monteurs

    We hebben verschillende monteurs voor verschillende klussen.

    • Installatiemonteur
      Deze monteur helpt je bij het aansluiten van je nieuwe installatiepakket of als je bent verhuisd. Een bezoek valt onder onze installatiegarantie. Die geldt binnen acht weken na ontvangst van het installatiepakket.
    • Storingsmonteur
      Deze monteur verhelpt storingen in het Ziggo netwerk of bij je thuis. 
    • Monteur voor extra service
      Deze monteur helpt je bij allerlei klusjes, van het aansluiten van extra apparaten tot het trekken van kabels naar bijvoorbeeld de zolder. 

     

     

    Waarbij wil je de hulp van een monteur inschakelen?

    We leggen na je keuze precies uit wat je kunt verwachten. Ook leggen we uit of een bezoek gratis is of niet. En wat de kosten dan zijn.

  • Dit doet de storingsmonteur

    Beeld niet goed? Internetproblemen? De monteur bekijkt waar de storing vandaan komt.

    Dit is inbegrepen:

     De monteur lost kabelproblemen op in huis en in ons netwerk (bijvoorbeeld in de wijkkast)

     Vervangen defecte Ziggo apparatuur

     2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

     Benodigd installatiemateriaal inbegrepen

     28 dagen garantie op de werkzaamheden

     Extra's, zoals versterkers, tegen kostprijs

    Dit doet de storingsmonteur niet:

     Kabels wegwerken in de muur

  • Kosten installatiemonteur

    Een bezoek van de installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

    Als de monteur er toch is… helpt hij graag met andere klussen. Denk aan je tweede televisie of het trekken van kabels naar de slaapkamer.  Voor die werkzaamheden betaal je wél.

  • Extra werkzaamheden

    Voor extra werkzaamheden van de installatiemonteur betaal je € 15,- per kwartier.

    Inbegrepen:

     Randapparatuur aansluiten

     Overige apparatuur aansluiten

     Kabels doortrekken

     2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

     28 dagen garantie op de werkzaamheden

      Extra's, zoals versterkers, tegen kostprijs

    Dit doet de monteur niet:

     Kabels wegwerken in de muur

  • Extra servicemonteur

    Als je extra hulp nodig hebt met Ziggo producten en diensten, dan helpen we je ook. Deze monteur zorgt dat alles helemaal naar wens werkt.

    Het eerste half uur betaal je € 40,- en daarna € 15,- per kwartier.

  • Checks om zelf te doen

    De ene storing is de andere niet. Maar hoe weet je of een storing in het Ziggo netwerk zit, of toch in de kabels of apparatuur in huis? Dat is niet altijd makkelijk te zien. Je kunt wel zelf wat checks doen om uit te vinden hoe het zit.

    Check bij mensen in de buurt of zij dezelfde storing ervaren

    Ervaren de buren hetzelfde probleem, dan is de kans groter dat de storing in het Ziggo netwerk zit.

    Controleer het tv-signaal in huis

    Daar hebben we wat handige stappen voor.

    Bij het maken van een afspraak stellen we ook vragen om te bepalen waar het probleem zit.