De monteur | Klantenservice | Ziggo

De monteur

Onze monteurs komen graag bij je langs. Of het nu is om je nieuwe producten te installeren of om te helpen bij storingen. En hulp nodig met andere Ziggo producten en diensten? Geen probleem!

Kies de juiste monteur en maak een afspraak

Voor verschillende situaties hebben we andere monteurs. Met de keuzehulp kies je eenvoudig welke monteur geschikt is voor jouw situatie. Je ziet dan meteen informatie over wat de monteur wel en niet doet. En of en hoeveel je betaalt voor een bezoek.

Keuze gemaakt? Dan zie je meteen hoe je een afspraak maakt.

Afspraak wijzigen of annuleren

Heb je een afspraak gemaakt maar komt er toch iets tussen? Verzet dan je afspraak via Mijn Ziggo of bel de klantenservice. Doe dit zo snel mogelijk.

Ben je niet thuis als de monteur komt?
Dan berekenen we € 35,- (voorrijkosten en arbeidsloon) aan je door. Dit bedrag komt op je maandelijkse factuur van Ziggo. 

Je hebt een afspraak gemaakt. En nu?

Voordat de monteur langs komt, kun je een aantal dingen doen zodat hij sneller aan de slag kan:

  • Zorg voor voldoende werkruimte rondom de kabelaansluiting. Je vindt de aansluiting meestal in de meterkast van je woning.
  • De monteur heeft een stopcontact nodig binnen een straal van 1,5 meter van het punt waar de kabel je woning binnenkomt. Is deze niet aanwezig? Zorg er dan voor dat je een verlengsnoer in huis hebt.

Zodra de monteur naar je onderweg is, stuurt hij je een sms! Zo ben je helemaal op de hoogte en klaar voor zijn bezoek.

Online stappenplannen

Zelf oplossen?

Je kunt het probleem vaak zelf oplossen, met een klein beetje hulp.

Online stappenplannen
Stel je televisie opnieuw in

Opnieuw instellen

Werkt je digitale ontvanger niet meer zoals je gewend bent?

Stel je televisie opnieuw in
 Onze service

Klantenservice

Hulp nodig? Dan zijn we er. Online, telefonisch en bij je in huis.

Onze service