De monteur
Onze monteurs komen graag bij je langs. Of het nu is om je nieuwe producten te installeren of om te helpen bij storingen. En hulp nodig met andere Ziggo producten en diensten? Geen probleem!
Onze monteurs komen graag bij je langs. Of het nu is om je nieuwe producten te installeren of om te helpen bij storingen. En hulp nodig met andere Ziggo producten en diensten? Geen probleem!
Voor verschillende situaties hebben we andere monteurs. Met de keuzehulp kies je eenvoudig welke monteur geschikt is voor jouw situatie. Je ziet dan meteen informatie over wat de monteur wel en niet doet. En hoeveel je betaalt voor een bezoek.
Keuze gemaakt? Dan zie je meteen hoe je een afspraak maakt.
Onze monteurs houden zich aan de nieuwe omgangsvormen en rekenen er op dat jij dat ook doet. Voor je eigen veiligheid, onze monteurs, en die van de volgende klant.
Zou je ons willen helpen met het volgende:
Goed om te weten: de belangrijkste maatregelen waar de monteurs zich aan houden.
Heb je een afspraak gemaakt maar komt er toch iets tussen? Verzet dan je afspraak via Mijn Ziggo of bel de klantenservice. Doe dit zo snel mogelijk.
Ben je niet thuis als de monteur komt?
Dan berekenen we € 35,- (voorrijkosten) aan je door. Dit bedrag komt op je maandelijkse factuur van Ziggo.
Het is handig als je een aantal dingen hebt voorbereid, zodat de monteur sneller aan de slag kan:
Zodra de monteur naar je onderweg is, ontvang je een sms! Zo ben je helemaal op de hoogte en klaar voor het bezoek.
Je kunt het probleem vaak zelf oplossen, met een klein beetje hulp.
Werkt je digitale ontvanger niet meer zoals je gewend bent?