Onze installatiegarantie

Als je je aanmeldt als nieuwe klant, een nieuw apparaat bestelt of als je verhuist, garanderen we dat de opstart van internet, tv en bellen moeiteloos verloopt. We noemen dat de installatiegarantie. Deze garantie geldt voor 1 televisietoestel, 1 computer en 1 telefoon. 

Perfecte wifi
Ook garanderen we overal in huis perfecte wifi. Dat is de Ziggo Power Promise. Om dit voor elkaar te krijgen, kun je gebruikmaken van onze wifi scan, een modempakket op maat, en onze monteur. Dat is een expert die pas weg gaat als je wifi perfect werkt. Beloofd.

Afspraak maken

Bel ons gratis via 1200 (vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting) of via 0900 – 1884 (normaal tarief). Elke dag van 8.00 tot 22.00 uur.

Komt er iets tussen? We verzetten de afspraak graag voor je. Of heb je de installatie zelf al geregeld en wil je de installatie annuleren? Bel ons op tijd en wij wijzigen de afspraak.

Bel ons gratis via 1200 (vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting) of via 0900 – 1884 (normaal tarief). Elke dag van 7.00 tot 23.00 uur.

 

Bel ons gratis via 1200 (vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting) of via 0900 – 1884 (normaal tarief). Elke dag van 7.00 tot 23.00 uur.

 

Hulp nodig?

Lukt de installatie niet? Onze installatiemonteur komt graag bij je langs. 

Meer over onze monteurs

 
 

Overstapservice

Overstappen is geen gedoe meer. De Ziggo Overstapservice regelt het gewoon voor je.

Ziggo Overstapservice

 
 

Service van Ziggo

Hulp nodig? Dan zijn we er. Online, telefonisch en bij je in huis. 

Onze service

 
 

Veelgestelde vragen

Hoelang kan ik gebruikmaken van de installatiegarantie?

Je kunt van onze installatiegarantie gebruikmaken tot acht weken nadat je het installatiepakket ontvangen hebt.

Krijg ik ook hulp van de monteur bij een storing?

Heb je last van een storing? Hapert internet, doet je televisie raar of werkt er gewoon iets niet? Ook bij een storing staan we voor je klaar.

Wat als ik niet thuis ben als de monteur er is?

Het is belangrijk dat je op tijd thuis bent voor de monteur. Als hij voor niets komt, berekenen we namelijk € 35 (voorrijkosten en arbeidsloon) aan je door. Dit bedrag verschijnt op je maandelijkse factuur van Ziggo. Dat is vervelend, maar gelukkig ook heel eenvoudig te voorkomen. Verzet de afspraak op tijd via 1200 (gratis vanaf je Ziggo telefoonaansluiting) of 0900 – 1884 (normaal tarief).

Krijg ik garantie van Ziggo?

Op de werkzaamheden van de monteur geven we 28 dagen garantie. Apparatuur die je van ons in bruikleen hebt, repareren en vervangen we altijd kosteloos. Het maakt dan niet uit hoe lang je het apparaat al in huis hebt. Op de bij Ziggo gekochte digitale ontvanger krijg je twee jaar garantie en op de stekkers, kabels en signaalversterkers met het Kabel Keur-logo drie jaar.

Wat kan ik doen voordat de monteur komt?

  • De monteur kan snel aan de slag als er voldoende werkruimte rondom de kabelaansluiting is. Je vindt de aansluiting meestal in de meterkast van je woning.
  • De monteur heeft een stopcontact nodig binnen een straal van 1,5 meter van het punt waar de kabel je woning binnenkomt. Is deze niet aanwezig? Zorg er dan voor dat je een verlengsnoer in huis hebt.

Moet ik betalen voor extra kabels en stekkers?

De installatie van 1 tv, 1 computer en 1 telefoon is gratis. Voor kabels en stekkers betaal je niets extra's.

 

Wil je dat de monteur meteen meer apparaten voor je aansluit, zoals een extra tv of computer? Voor € 10 per kwartier maakt de monteur het voor je in orde. Extra kabels en stekkers koop je dan tegen kostprijs meteen bij de monteur. Dit zijn de kosten:

 

 

coaxkabel zonder connectoren - per meter € 1
connector – per stuk € 1
coaxkabel met connectoren - 1,5 meter € 6
coaxkabel met connectoren - 3 meter € 7
coaxkabel met connectoren - 5 meter € 9
coaxkabel met connectoren - 7,5 meter € 11
netwerkkabel - per meter € 1
telefoonkabel - per meter € 1
koppelstuk € 1
tv-splitter € 6
HDMI-kabel 1,5 meter € 18
wandcontactdoos € 12,50
signaalversterker € 50
 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo