Betaalachterstand

Het kan wel eens een keer voorkomen dat je een rekening niet op tijd betaalt. Maar bij een langdurige betaalachterstand loop je wel het risico dat je wordt afgesloten.

Betalen bij een betalingsachterstand

Heb je een betaalachterstand? Dat is vervelend voor iedereen. Je kunt op een aantal manieren alsnog betalen. Doe dat zo snel mogelijk zodat je abonnement niet wordt afgesloten en je geen extra kosten krijgt. Bekijk de betaalmogelijkheden.

Betaalregeling

Het kan natuurlijk zijn dat betalen je even niet goed uitkomt. Vul hieronder je postcode en huisnummer in om te zien hoe je een betaalregeling aanvraagt.

 

Neem contact met ons op

De beschikbaarheid van onze producten op het door jou opgegeven adres kunnen helaas niet online worden besteld. Neem contact op met één van onze verkoopmedewerkers om je bestelling af te ronden.

Bel 0900 – 0730 (normaal tarief)

Er is iets misgegaan, heb je een typfout gemaakt?
Vul je postcode in
Vul je postcode in. Bijv. 1111AA
Vul je huisnummer in
Vul je huisnummer in zonder toevoeging
Deze postcode kennen we niet

Heraansluiting

  • Zijn je diensten afgesloten, maar kun je nog wel analoog tv-kijken? De afgesloten diensten worden binnen 24 uur nadat de betaling is verwerkt opnieuw aangesloten.
  • Heb je helemaal geen tv-signaal meer? Dan duurt het 4 tot 6 werkdagen na de verwerking van de betaling, totdat je opnieuw wordt aangesloten.
  • Maak je gebruik van een betaalregeling? Binnen 4 tot 6 werkdagen na betaling van de eerste termijn van je betaalregeling, word je opnieuw aangesloten.

Extra kosten bij een betalingsachterstand

Is een betaling niet binnen de afgesproken termijn bijgeschreven op het rekeningnummer van Ziggo? Dan starten we het incassotraject. Daar zijn kosten aan verbonden. Lees meer over het incassotraject.

Veelgestelde vragen

Mijn rekening is hoger dan verwacht. Kan ik in termijnen betalen?

Het kan natuurlijk zijn dat betalen je even niet goed uitkomt. Neem dan contact met ons op. Mogelijk kom je in aanmerking voor een betaalregeling. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief). Ben je een zakelijke klant, bel ons dan op 0800 - 0620. De betaling of toezegging zal dezelfde werkdag zijn verwerkt.

Hoe kan ik het openstaande bedrag betalen?

Je kunt op een aantal manieren alsnog betalen. Doe dat zo snel mogelijk zodat je abonnement niet wordt afgesloten en je geen extra kosten krijgt. Bekijk de betalingsmogelijkheden.

Ik ben het niet eens met de rekening van de deurwaarder. Wat nu?

Neem voor vragen over de incassokosten alsjeblieft contact op met het incassobureau.

Heb je een e-mail over een factuur van Ziggo ontvangen die je niet vertrouwt?

Twijfel je of de factuur klopt? Kijk dan op onze factuuruitleg-pagina voor het antwoord op je vraag.

Twijfel je of de factuur voor jou bedoeld is? Check of de factuur in Mijn Ziggo staat. Staat de factuur daar niet? Dan heb je misschien een phishingmail gekregen. Helaas sturen internetcriminelen facturen die lijken op die van Ziggo. Daarmee vissen boeven naar persoonlijke gegevens zoals wachtwoorden, bankrekeningnummers, pincodes enzovoorts. We vinden het belangrijk dat je phishing kunt herkennen. Daarom hebben we een pagina met phishing-voorbeelden die over Ziggo in omloop zijn. Ook geven we tips hoe je een bericht als phishing herkent.

Ben je geen klant van Ziggo? Dan kan je ook een phishingmail hebben gekregen. Kijk even op onze pagina met phishing-voorbeelden of hij daar tussenstaat.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo