Ziggo werkt voor je

Omdat we het allerbeste voor je willen, sleutelen we voortdurend aan ons netwerk. Onze monteurs maken dan bijvoorbeeld ruimte voor extra HD-kanalen of voor sneller internet. Dat doen we het liefst zonder dat je het merkt. Stilletjes, midden in de nacht. Zo werken we vandaag aan het netwerk van morgen en houden we de boel draaiende.

  1. Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  2. Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Tip: houd tijdens onze werkzaamheden je mobiele telefoon bij de hand. Zo blijf je bereikbaar.

Hapert er iets? Stekker eruit, stekker erin.

Soms is na onderhoud of storing je modem of digitale ontvanger even de kluts kwijt. Geen probleem, even opnieuw opstarten en hij doet het weer. Haal het apparaat een minuut van de stroom af. Dan start hij daarna weer fris op.

Toch niet fris opgestart? Geen nood, dat lossen we samen op.

Internet en wifi

Werkt je internetverbinding niet zoals je het gewend bent? Is de verbinding traag of werkt hij niet?

Volg ons stappenplan internetproblemen oplossen

 
 

Zwart beeld

Krijg je geen beeld uit je digitale ontvanger? Of blijft het beeld van sommige zenders zwart?

Volg ons stappenplan zwart beeld oplossen

 
 

Geen kiestoon

Hoor je geen kiestoon? Dat is vervelend, want dan kun je niet bellen of gebeld worden.

Volg ons stappenplan geen kiestoon oplossen

 
 

Werken aan het netwerk van morgen

We werken vandaag aan het netwerk van morgen. Zo maken we bijvoorbeeld ruimte voor extra HD-kanalen of voor sneller internet. Wat je daarvan merkt? Je kunt daardoor bijvoorbeeld zonder haperingen met meerdere apparaten tegelijkertijd internetten of televisiekijken.

Wist je dat...

  • we nu al het grootste toekomstvaste (glasvezel)netwerk van Nederland hebben? Daarmee leveren we op dit moment overal internet tot wel 400 Mbit/s.
  • ons HFC (hybrid fiber-coax) netwerk voor 97% uit glasvezel bestaat? Het laatste stukje (gemiddeld 275 meter van de wijkcentrale tot aan je eigen aansluitingspunt) is coaxkabel.
  • we nog flink kunnen uitbreiden wanneer dat nodig is? We kunnen in de toekomst snelheden halen ver boven de 400 Mbit/s die ons huidige snelste pakket nu al biedt.

Veelgestelde vraag

Ik heb een alarmsysteem via Ziggo. Werkt dat systeem wel tijdens het onderhoud?

Heb je een alarmsysteem aangesloten via Ziggo? Dan werkt het alarm niet tijdens het onderhoud. Vraag de leverancier van het alarmsysteem wat je het beste kunt doen. 

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo