Overslaan en ga naar inhoud

Ziggo werkt voor je

Zo onderhouden we ons netwerk

Ons netwerk heeft onderhoud nodig. Onze monteurs maken ruimte voor meer HD-kanalen of sneller internet. Soms merk je daar helaas wat van. Maar na het werk, doet alles het weer zoals je gewend bent. 

Werkzaamheden nog bezig?

Controleer het hier:

Wat is je adres?

Vul je postcode en huisnummer in.

houd tijdens onze werkzaamheden je mobiele telefoon bij de hand. Zo blijf je bereikbaar.

Werkt er iets niet? Stekker eruit, stekker erin

Soms is na werkzaamheden of storing je apparaat even de kluts kwijt. Geen probleem, even opnieuw opstarten en hij doet het weer. Haal je modem of digitale ontvanger een minuut van de stroom af.

Helpt dit niet? Geen nood, dat lossen we samen op.

internet en wifi doet het niet

Internet en wifi doet het niet

Werkt je internetverbinding niet zoals je het gewend bent? Is de verbinding traag of werkt hij niet?

televisieproblemen

Televisieproblemen

Krijg je geen beeld uit je digitale ontvanger? Of blijft het beeld van sommige zenders zwart?

storing vast bellen

Storing met vast bellen

Hoor je geen kiestoon? Dat is vervelend, want dan kun je niet bellen of gebeld worden.

GigaNet

Een snel en betrouwbaar netwerk

We bouwen aan het glasvezel-kabel netwerk voor de toekomst. 

Veelgestelde vragen

Onze monteurs zijn dagelijks op pad om ons netwerk te onderhouden en te verbeteren. Denk je dat we bij jou in de buurt bezig zijn. Je checkt het hieronder:

Werkzaamheden?

Check het direct:

Je checkt heel makkelijk of er een storing is, op onze storingspagina.

Heb je een alarmsysteem aangesloten via Ziggo? Dan werkt het alarm niet tijdens het onderhoud. Vraag de leverancier van het alarmsysteem wat je het beste kunt doen.