Ziggo werkt voor je
Omdat we het allerbeste voor je willen, sleutelen we voortdurend aan ons netwerk. Onze monteurs maken dan bijvoorbeeld ruimte voor extra HD-kanalen of voor sneller internet. Dat doen we het liefst zonder dat je het merkt. Stilletjes, midden in de nacht. Zo werken we vandaag aan het netwerk van morgen en houden we de boel draaiende.
Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost
Tip: houd tijdens onze werkzaamheden je mobiele telefoon bij de hand. Zo blijf je bereikbaar.
Hapert er iets? Stekker eruit, stekker erin.
Soms is na onderhoud of storing je modem of digitale ontvanger even de kluts kwijt. Geen probleem, even opnieuw opstarten en hij doet het weer. Haal het apparaat een minuut van de stroom af. Dan start hij daarna weer fris op.
Toch niet fris opgestart? Geen nood, dat lossen we samen op.
Internet en wifi
Werkt je internetverbinding niet zoals je het gewend bent? Is de verbinding traag of werkt hij niet?
Zwart beeld
Krijg je geen beeld uit je digitale ontvanger? Of blijft het beeld van sommige zenders zwart?
Geen kiestoon
Hoor je geen kiestoon? Dat is vervelend, want dan kun je niet bellen of gebeld worden.
Werken aan het netwerk van morgen
We werken vandaag aan het netwerk van morgen. Zo maken we bijvoorbeeld ruimte voor extra HD-kanalen of voor sneller internet. Wat je daarvan merkt? Je kunt daardoor bijvoorbeeld zonder haperingen met meerdere apparaten tegelijkertijd internetten of televisiekijken.
Wist je dat...
- we nu al het grootste toekomstvaste (glasvezel)netwerk van Nederland hebben? Daarmee leveren we op dit moment overal internet tot wel 400 Mbit/s.
- ons HFC (hybrid fiber-coax) netwerk voor 97% uit glasvezel bestaat? Het laatste stukje (gemiddeld 275 meter van de wijkcentrale tot aan je eigen aansluitingspunt) is coaxkabel.
- we nog flink kunnen uitbreiden wanneer dat nodig is? We kunnen in de toekomst snelheden halen ver boven de 400 Mbit/s die ons huidige snelste pakket nu al biedt.

Veelgestelde vraag
Ik heb een alarmsysteem via Ziggo. Werkt dat systeem wel tijdens het onderhoud?
Heb je een alarmsysteem aangesloten via Ziggo? Dan werkt het alarm niet tijdens het onderhoud. Vraag de leverancier van het alarmsysteem wat je het beste kunt doen.
Kom je er niet uit?
Neem dan contact met ons op.