• Brief incassobureau?

    Heb je al een brief ontvangen van het incassobureau in opdracht van Ziggo?

  • Lopende betalingsregeling?

    Heb je op dit moment al een andere betalingsregeling bij Ziggo lopen?

  • Termijn gemist in eerdere betalingsregeling?

    Heb je in de afgelopen 6 maanden een betalingsregeling gehad bij Ziggo waarbij er één of meerdere termijnen niet zijn voldaan?

  • Je hebt geen openstaand bedrag

    Het is niet mogelijk om online (of telefonisch) een betalingsregeling te treffen als je geen openstaand bedrag hebt.

     

  • Het kan natuurlijk gebeuren dat onze factuur op een verkeerd moment komt. Onder bepaalde voorwaarden kunnen we een betalingsregeling treffen. Benieuwd of je hiervoor in aanmerking komt? Volg ons stappenplan en we leggen uit hoe het zit.

    Openstaand saldo?

    Bekijk in Mijn Ziggo je facturen. Heb je op dit moment een openstaand saldo?

  • Je kunt geen betalingsregeling treffen

    Je voldoet helaas niet aan onze voorwaarden om online (of telefonisch) via onze Klantenservice een betalingsregeling te treffen. We kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is.

    We verzoeken je de volledige achterstand in zijn geheel te voldoen.

  • Neem contact op met het incassobureau

     Vanaf het moment dat het incassobureau de facturen heeft overgenomen is het niet meer mogelijk om online (of telefonisch) een betalingsregeling met Ziggo te treffen.

    Neem contact op met het incassobureau om de betaalmogelijkheden te bespreken.

  • Incasso misgegaan?

    Is in de afgelopen drie werkdagen de incasso mislukt? Bijvoorbeeld omdat je saldo niet hoog genoeg was. 

  • Ga naar het formulier

    Bedankt voor het doorlopen van alle stappen! Vul je gegevens in het formulier.

  • Incasso gestorneerd?

    Heb je in de afgelopen drie werkdagen zelf de incasso gestorneerd? 

  • Wacht nog even met de aanvraag

    Als een incasso is mislukt of als deze is gestorneerd duurt het drie werkdagen voordat we dit hebben verwerkt. Zou je daarom nog even willen wachten met de aanvraag voor de betaalregeling?

    Drie werkdagen na de stornering kom je weer terug naar dit stappenplan en kun je de betaalregeling aanvragen. 

    Tot over drie dagen!