Bestelling

Heb je een bestelling gedaan? Leuk! Heb je een vraag of is er iets niet duidelijk? Dan ben je hier goed.

Levertijd

Binnen enkele uren na je bestelling sturen we een bevestiging. Als de ingangsdatum in de toekomst ligt, vermelden we de ingangsdatum in de bevestiging. Een dag voor de levering van je pakket sturen we een mail met een track & trace. Dit doen we alleen als we je e-mailadres hebben. In de tijd tussen de bevestiging en de levering krijg je even geen mails of brieven van ons.

Bezorging

Rond de ingangsdatum levert PostNL het installatiepakket. Als je niet thuis bent, komt de bezorger nog een keer langs. Lukt het dan weer niet, dan kan je het pakket ophalen bij een PostNL-locatie in de buurt. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee, anders krijg je het pakket niet mee.

Annuleren of wijzigen

Het verkeerde besteld? Of wil je iets wijzigen in je bestelling? Dat kan natuurlijk.

Hoe annuleer of wijzig je?

 
 

Garantie en reparatie

Natuurlijk krijg je garantie op onze apparaten en het werk van de monteur.
 

Hoe werkt Ziggo garantie?

 
 

Service van Ziggo

Hulp nodig? Dan zijn we er. Online, telefonisch en bij je in huis.

Hoe werkt het?