Bestelling

Heb je een bestelling gedaan? Leuk! Hier lees je hoe en wanneer je pakket wordt geleverd.

Levering

Binnen enkele uren na je bestelling sturen we een bevestiging. Rond de ingangsdatum van je abonnement levert PostNL het installatiepakket. Een dag voor de bezorging ontvang je daarvoor een mail met een track & trace-code. Dat kan alleen als we je e-mailadres hebben.

Niet thuis?

Als je niet thuis bent als je pakket wordt bezorgd, dan probeert de PostNL-bezorger het meestal bij je buren. Lukt dat ook niet, dan komt hij later terug. Ben je de tweede keer ook niet thuis? Dan kan je het pakket ophalen bij een PostNL-locatie in de buurt. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee, anders krijg je het pakket niet mee.

Annuleren of wijzigen

Het verkeerde besteld? Of wil je iets wijzigen in je bestelling? Dat kan natuurlijk.

Hoe annuleer of wijzig je?

 
 

Garantie en reparatie

Natuurlijk krijg je garantie op onze apparaten en het werk van de monteur.
 

Hoe werkt Ziggo garantie?

 
 

Monteur nodig?

Lukt de installatie niet? Onze monteur komt graag bij je langs. 

Meer over de monteur