Check of een van de volgende situaties van toepassing is op je situatie:
a) Is je mediabox geschikt voor een dagpas?
Als het goed is heb je tijdens het bestellen op deze pagina je eigen mediabox gekozen. Misschien heb je je in het type vergist. Is je mediabox niet geschikt en heb je online besteld? Annuleer de dagpas dan uiterlijk één uur voor deze begint. Dat doe je in Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer. Is de dagpas al van start gegaan, of heb je de dagpas direct op de mediabox besteld? Neem dan even contact met ons op.
b) Heb je een dagpas voor vandaag besteld na 8.00 uur ’s ochtends?
We activeren je dagpas meestal binnen een paar minuten. Bij grote drukte kan het 15 minuten duren. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard of CI+ module erin. Als het druk is, duurt het soms een paar minuten voor je beeld ziet. Check dan of je op kanaal 8 Veronica of Disney HD ziet. Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit.
c) Heb je een dagpas voor een andere dag besteld?
Laat de televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan. Dan weet je zeker dat de dagpas is geactiveerd op de dag dat je wilt kijken. Als het druk is, duurt het soms een paar minuten voor je beeld ziet. Check dan of je op kanaal 8 Veronica of Disney HD ziet. Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit.