Direct naar inhoud

Wijziging extra mediaboxen en CI+ modules

Per 1 september 2025 wijzigen we de prijzen van extra mediaboxen en CI+ modules. Op deze manier kunnen we blijven investeren in de kwaliteit van onze producten en diensten. Als er iets voor jou verandert, ontvang je daarover een brief of e-mail.

Daarom Ziggo

Wifi die werkt. Gegarandeerd. Met slimme wifi-versterkers, een gratis monteur én 24/7 hulp van wifi-experts.

Geniet van het beste entertainment voor jou. Bij Ziggo heb je al jouw favoriete films en series op één plek.

Vodafone en Ziggo samen? Krijg volop extra voordelen cadeau zoals korting, dubbele data en een extra tv-pakket.

Veelgestelde vragen

Per 1 september 2025 wijzigen we de prijzen van extra mediaboxen en CI+ modules. Dit is extra apparatuur die je bijvoorbeeld in je slaapkamer gebruikt. Voor je eerste mediabox verandert er niets, de prijs blijft hetzelfde. 

De prijs van de Extra Next Mini gaat met € 2 p.m. omhoog​.
De prijs van de Extra Next gaat met € 1 p.m. omhoog​.
De prijs van de Extra Mediabox gaat met € 2 p.m. omhoog​.
De prijs van de Extra CI+ module gaat met € 2 p.m. omhoog.

Deze bedragen zijn inclusief btw.

Het bedrag wordt maandelijks afgeschreven van je rekening. Betaal je vooruit? Dan is dit bedrag vanaf augustus 2025 zichtbaar op je factuur.

Bellen: Elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

  • 0900 - 1884 (normaal tarief)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)

Zakelijk bellen: Elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.

  • 0800 - 0620 (normaal tarief)
  • 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)
     

Doof of slechthorend: Bel ons met tekst of gebarentolk.

Jazeker. Heb je een korting met ons afgesproken voor een bepaalde periode, dan houd je die gewoon totdat die actieperiode is afgelopen. Heb je nog recht op een kortingsbedrag of –percentage, dan wordt dat berekend over de nieuwe abonnementsprijs.

Ook je Volop extra voordelen wanneer je Ziggo met Vodafone of hollandsnieuwe combineert blijf je houden zoals korting, dubbele data en een tv-pakket.

Op deze informatiepagina vind je meer uitleg over wat precies op je factuur staat en wat het betekent.

Contactopties

Bel onze service lijn

Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur

 1200 gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo

 0900 - 1884 normale kosten voor mobiel bellen

Zakelijke service lijn

Elke dag van 8.00 tot 22.00 uur

 1200 gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo

 0800 - 0620 normale kosten voor mobiel bellen

Doof of slechthorend

Bel ons met tekst of gebarentolk