Vodafone en Ziggo werken samen

We werken sinds kort samen met Vodafone, want met zijn tweeën kunnen we meer voor je betekenen. Wat merk je daar van? Als je op hetzelfde adres en/of KvK-nummer Ziggo Internet en Digitale TV én een Vodafone abonnement hebt, dan krijg je naast supersnel internet en topkwaliteit Interactieve Televisie, ook nog iedere maand gratis extra’s.

Nog geen Ziggo abonnement?

Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's

€ 5 korting op je Vodafone abonnement!

Iedere maand € 5 korting op elk Vodafone Smart, Red en Black abonnement op jouw adres (of € 4,13 korting op elk Red Pro of Biz Basic abonnement op je adres en/of KvK-nummer). Krijg je alle andere extra’s al, maar nog niet de € 5 korting? Dan krijg je deze automatisch zodra je je Vodafone Red abonnement verlengt of een nieuw abonnement afsluit.

 
 

Dubbele data

Elke maand verdubbelen we de mobiele databundel van álle Start, Smart, Scherp, Red en Black abonnementen op jouw adres. Het hele gezin doet dus mee, elke maand weer.

 
 

Extra tv-pakket naar keuze

Een gratis tv-pakket dat je elke maand kunt wisselen in Mijn Ziggo. Kies uit drie gratis extra tv-pakketten:

 
 

Veilig online pakket

Je krijgt gratis het Veilig online pakket t.w.v. € 6,95 (ontwikkeld door F-Secure). Hiermee beveilig je tot 20 apparaten (Android smartphones en tablets, laptops en desktops).

 
 

Hoe kom ik in aanmerking?

  1. Je hebt Internet (minimaal 30 Mbit/s) en Digitale TV van Ziggo
  2. Je hebt een geselecteerd Vodafone abonnement
  3. De abonnementen staan op hetzelfde adres en/of KvK-nummer

Precies weten of je in aanmerking komt? Doe de check, of lees de voorwaarden.

Niet zeker wat je hebt? Check Mijn Ziggo of de Vodafone App.

 
 

In drie stappen naar je gratis extra's

Het wordt automatisch geregeld

Ben je al lang klant bij Ziggo en Vodafone? Dan ontvang je gratis extra's.

Ben je nieuwe klant en combineer je vanaf 28 maart 2017 Ziggo en Vodafone op één adres of kvk-nummer? Dan krijg je de gratis extra’s binnen vier weken na activatie van het laatst bestelde abonnement.

Je krijgt bericht met instructies

Zodra de gratis extra's voor je klaar staan, ontvang je van Vodafone een sms als je Dubbele data is geactiveerd. 

Van Ziggo ontvang je een e-mail of brief met de instructies over het extra TV-pakket en het Veilig online pakket. Deze activeer je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Geniet van je gratis extra's

Een paar uur na het kiezen van je tv-pakket kun je het al ontvangen. Na installatie van het Veilig online pakket is jouw telefoon, tablet, laptop of desktop meteen beveiligd.

De Dubbele data is beschikbaar zodra je deze in je tegoed in My Vodafone ziet staan. Veel plezier met de gratis extra’s!

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de gratis extra’s krijgen?

Door de benodigde producten op één adres of KvK-nummer te hebben staan. Ze hoeven trouwens niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin doet dus mee! Zodra de gratis extra's voor je klaar staan, ontvang je van Vodafone een sms als je Dubbele data is geactiveerd. Van Ziggo ontvang je een e-mail of brief met de instructies over het extra TV-pakket en het Veilig online pakket. Deze moet je namelijk zelf activeren in Mijn Ziggo.

Check eenvoudig of je in aanmerking komt voor de gratis extra’s van Vodafone en Ziggo. Binnen een paar stappen weet je waar je aan toe bent. 

Ik betaal al voor het Veilig online en/of extra tv-pakket. Kan ik deze gratis krijgen?

Veilig online pakket

Als je voldoet aan de voorwaarden voor gratis extra’s, zorgen we er automatisch voor dat je niet langer betaalt voor dit softwarepakket. 

 

Extra TV-pakket

Via Mijn Ziggo kun je jouw abonnement op een bestaand extra tv-pakket opzeggen. Als je voldoet aan de voorwaarden voor gratis extra’s kun je deze vervolgens weer gratis aanzetten. Je huidige extra t-pakketten behouden en er eentje gratis bijnemen kan natuurlijk ook.

Krijg ik die dubbele data zo lang ik klant blijf?

Jazeker. Zolang je bij Ziggo én Vodafone een abonnement houdt dat in aanmerking komt voor de gratis extra's, geldt de dubbele data nog voor een maximum van 10 opeenvolgende mobiele abonnementen die je bij Vodafone afsluit.

Dubbele data is alleen van toepassing op de eigenlijke databundel van je abonnement. Tegoed uit bijvoorbeeld een promotie wordt niet verdubbeld.

Ik wil een ander tv-pakket kiezen. Hoe regel ik dat?

Als je al een pakket hebt gekozen en je wilt je keuze aanpassen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt namelijk elke 30 dagen iets anders kiezen!

Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een tv-pakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel al wijzigingen doorvoeren, maar een eventuele wijziging gaat pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket kiezen regel je eenvoudig in Mijn Ziggo.

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra's?

De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:

  • Een particulier of Zakelijk Connect abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (bijvoorbeeld Connect Start, Complete of Max)
  • Een particulier of Zakelijk Televisie voor Digitale Televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox (bijvoorbeeld Play Start, Complete of Max)
Let op: Je hebt zowel Internet als Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's.
 

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Een (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Basic abonnement(en)

Hoe controleer ik of mijn adres bij Vodafone en Ziggo klopt?

We activeren de gratis extra’s voor iedereen die Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen.

Check je adres in de My Vodafone app
Controleer eenvoudig op welk adres je bij Vodafone bekend bent via de My Vodafone app. (Kies in de app achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.

Geen My Vodafone app? Check het dan in de My Vodafone omgeving op de website van Vodafone.

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en check de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.

Krijg ik alle gratis extra's zo lang ik maar klant blijf?

Jazeker, zo lang als je de benodigde producten hebt krijg je elke maand non-stop Dubbele data, een gratis TV-pakket en een gratis Veilig online pakket. En het leuke is: het tv-pakket kun je om de 30 dagen wisselen.

 

Liever iemand spreken?

Hulp bij activatie gratis extra's:

1200 (gratis)

Bel 1200 vanaf je vaste telefoon van Ziggo.
Mobiel bellen? Bel dan naar 0800 - 1884.

 
 

Hulp bij bestellen:

0900 - 1884 (gratis)

Iedere dag van 8.00 - 22.00 uur. In het weekend van 9.00 tot 20.00 uur.