
Op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. In het weekend van 09.00 tot 18.00 uur.
Bezoek de winkel
Meestgestelde vragen
Vaak kan je direct overstappen. Maar ook als het contract bij je huidige provider binnen 6 maanden afloopt kan je vast van deze aanbieding gebruikmaken. Opzeggen kun je zelf doen of wij regelen het voor je met de Overstapservice.
Je kunt de Overstapservice* gebruiken als de overstapdatum minimaal 1 maand en maximaal 3 maanden in de toekomst ligt. We hebben minimaal 1 maand nodig, omdat we te maken hebben met de wettelijke opzegtermijn van je huidige aanbieder.
Zeg je zelf op en loopt je contract nog? Dan kan je zelfs al 6 maanden voor het aflopen van je contract aangeven dat je gaat overstappen.
*Aanbieders die aan de Overstapservice meedoen zijn: Breedband Helmond B.V., Glasnet B.V., KPN, Netvisit, Budget Alles-in-1 (voorheen NLEX), Oxxio Nederland B.V., Online, Plinq, T-Mobile Thuis, Tele2, Trined, Youfone en XS4All.
Ja, wij kunnen je huidige telefoonnummer overnemen. Geef bij je bestelling aan dat je kiest voor nummerbehoud. Dan regelen wij de opzegging bij je huidige provider en zetten we je nummer om. Kosteloos.
Kies je niet voor nummerbehoud, dan krijg je automatisch een nieuw telefoonnummer.
We zijn de snelste aanbieder qua levering. Je Ziggo internet kan in 3 dagen geregeld zijn als je de Overstapservice niet gebruikt.
Je abonnement loopt minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kun je maandelijks opzeggen. Tussendoor iets wijzigen aan je pakket? Dat kan zowel in het 1e jaar, als daarna. Lees alle actievoorwaarden.
Ja, dat is mogelijk. Zo bestel je Internet Only.
Jazeker. Zo kies je Vast Bellen erbij.
Nee, deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe Ziggo klanten.