Overslaan en ga naar inhoud

Internet- of wifikwaliteit

Abonnement wijzigen of opzeggen

Wat vervelend dat je internet niet helemaal werkt zoals je hoopt. We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.

Waarmee kunnen we je helpen?

Natuurlijk helpen we je graag met het wijzigen of opzeggen van je abonnement. Misschien kunnen we toch nog iets voor je doen met de onderstaande oplossingen.

ziggo wifi booster

Slimme wifi-versterkers

Vanaf € 1,25 p.m.

Dikke muren, meerdere verdiepingen of een meterkast op een onhandige plek? Dit kan de wifi in huis minder goed laten werken. Verbeter je wifi met SmartWifi pods. Je huurt er al één voor € 1,25 per maand (maandelijks opzegbaar).

Abonnement opzeggen | Wifi of internetkwaliteit

Wifi hulp & advies

Verbeter zelf de wifi in huis

Je wifi moet het gewoon goed doen. Overal in huis. Beantwoord een aantal vragen en kijk hoe je zelf kunt zorgen voor betere wifi-kwaliteit op alle verdiepingen in je huis.

Abonnement opzeggen | Wifi of internetkwaliteit

Hulp van een specialist

We helpen je graag

Als het wat ingewikkeld is en je er niet helemaal uitkomt, helpt een van onze wifi-specialisten je graag verder. Of er komt een monteur bij je langs om alles thuis in te stellen.

Bel 1200 (vaste Ziggo lijn)
of 0800 - 0250 229 (gratis tarief)

Toch afscheid nemen?

Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar en kunnen mogelijke vragen beantwoorden.

Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.

Je kunt ook online opzeggen. De verwerking duurt maximaal 4 weken. We bellen vaak nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.