Overslaan en ga naar inhoud

Kosten abonnement

Abonnement wijzigen of opzeggen

Is de samenstelling van je huishouden veranderd? Of wil je de inhoud van je pakket wijzigen? We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.

Waarmee kunnen we je helpen?

We begrijpen dat er soms omstandigheden zijn waarin je wilt besparen op de kosten van je abonnement. Natuurlijk helpen we je graag met wijzigen of opzeggen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bekijk dan de onderstaande oplossingen.

Abonnement opzeggen | Kosten abonnement

Abonnement wijzigen

Verlaag eenvoudig de kosten van je abonnement door je pakket te wijzigen of een deel van je pakket op te zeggen zoals een tv-pakket of Volop Bellen. Je regelt het eenvoudig via Mijn Ziggo.

Abonnement opzeggen | Kosten abonnement

Bekijk je factuur

Bekijk je factuur om te zien uit welke kosten je abonnement is opgebouwd. Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Abonnement opzeggen | Kosten abonnement

Bel onze servicelijn

We helpen je graag met het vinden van een oplossing. Bijvoorbeeld door te kijken of je pakket nog bij je past. Maar ook als je bijvoorbeeld een betaalachterstand hebt opgelopen. Bel ons, dat werkt het snelste.

Bel 1200 (vaste Ziggo lijn)
of 0900 1884 (normaal tarief)

Toch afscheid nemen?

Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar en kunnen mogelijke vragen beantwoorden.

Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.

Je kunt ook online opzeggen. De verwerking duurt maximaal 4 weken. We bellen vaak nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.