Overslaan en ga naar inhoud

Na de werkzaamheden

Zorgen we samen dat alles weer werkt

Geplande opnames

Had je opnames ingepland op een datum na de werkzaamheden? Dan is de opname misschien misgegaan. Plan dan je opnames opnieuw in. Wil je weten hoe je dit doet? Dat leggen we graag uit.

Heb je al een programma gemist? Vervelend, maar grote kans dat je het alsnog kunt terugkijken met de Ziggo GO app. Heb je interactieve tv? Dan kun je je de meeste programma's ook tot 7 dagen terugkijken. Bekijk in ons stappenplan hoe je dat doet.

Zenders kwijt of geen beeld

Heb je op sommige zenders geen beeld? Zet je mediabox of tv even uit en weer aan. Soms heeft de mediabox of televisie wat kuren na de werkzaamheden. 

Heb je een favorietenlijst? Dus heb je bijvoorbeeld RTL4 onder 1 gezet, zodat je lekker snel kunt zappen? Dan is je lijstje van slag door de werkzaamheden. Stel de zenders uit de lijst die niet meer goed werken opnieuw in. 

Zie je nog steeds sommige zenders niet, of geven enkele zenders zwart beeld? Zoek dan je zenders opnieuw. We laten je precies zien hoe het werkt.

Alles geprobeerd? Bel ons dan even, dan kijken we er samen naar.

Favorietenlijst van slag

Heb je favorieten ingesteld? En wil je weer snel kunnen zappen naar je lievelingszenders? Stel dan de missende favoriete zenders opnieuw in. Geen idee hoe je dit ook al weer doet? Gebruik ons stappenplan. 

Blokken of strepen

Het kan voorkomen dat je op sommige zenders na de werkzaamheden ineens slecht beeld hebt met blokken of strepen. Dat komt omdat zenders naar een andere frequentie zijn verhuisd. Je kunt dit oplossen door thuis alleen kabels, splitters en wandcontactdozen te gebruiken met het Kabel Keur-logo of Ziggo geschikt-logo.

Veelgestelde vragen

Na de werkzaamheden staan de zenders gewoon nog steeds op de bekende plekken. NPO 1 staat dus bijvoorbeeld gewoon onder de 1 en RTL 4 op 4.

Heb je favorieten ingesteld om lekker snel rond te zappen? Dan werkt je favorietenlijstje misschien niet goed. Dat los je op door de missende zenders opnieuw in te stellen.

Geeft je televisie of mediabox een foutcode? Zoek je foutmelding op, dan helpen we je bij het oplossen van deze foutcode. Zo kijk je in een oogwenk weer digitale en interactieve televisie.

Ja, tijdens de werkzaamheden kun je geen televisiekijken met de Ziggo GO app. Als de werkzaamheden klaar zijn, kun je natuurlijk weer televisie kijken.