Momentje...

Bufferen

Wat vervelend. Je ziet de melding 'Momentje...'  rechtsboven in het beeld van je tv. Dit komt vaak omdat je wifi niet goed werkt of langzaam is. Tv-kijken via een vaste internetverbinding, dus met een goede internetkabel, is de oplossing. 

Foutmelding Momentje... | Klantenservice | Ziggo

Gebruik de meegeleverde internetkabel

Het tv-signaal komt op je mediabox binnen via internet, niet via de coaxkabel. Een goede internetverbinding is dus belangrijk. 

Om zonder problemen je favoriete programma's, series en films te kijken, sluit je de Mediabox Next of Next Mini op je modem of wifi-versterker aan met een internetkabel. Bijkomend voordeel, je hebt betere wifi op andere wifi-apparaten in huis, zoals je thermostaat, babyfoon of deurbel.

Internetkabel

Kortere of langere internetkabel nodig?

In het pakket dat je van ons hebt gekregen, zit standaard een internetkabel van 10 meter. Een langere of kortere kabel bestel je in de Ziggo Webshop. Dan weet je zeker dat 'ie het Ziggo Geschikt keurmerk heeft.

Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, is vaak de volgende dag al in huis.

Gratis verzending met de code: nextkabel.

Lost een kabel het probleem niet op?

Of wil je toch verbinden via wifi? Probeer dan je modem of een wifi-versterker dichterbij de mediabox te zetten. Nog geen goed resultaat?