Foutcode CS9993

Deze code geeft aan dat de mediabox offline is of op de energiestand 'Eco' staat ingesteld. Onze servers zijn even niet of minder goed bereikbaar, waardoor veel functies van je mediabox het niet doen. In veel gevallen verdwijnt de melding na een aantal minuten vanzelf. Lost dit het niet op? Volg dan de instructies op deze pagina.

Je kunt nog wel naar live tv kijken. Voer hiervoor de pincode in.

Standaard is de pincode 0000
Heb je de standaard pincode ooit gewijzigd en weet je deze niet meer? In Mijn Ziggo kun je gemakkelijk je pincode herstellen.

Controleer of er een storing is

Wat is je adres?

Vul je postcode en huisnummer in.

Controleer de diagnostiek

Druk op 
 op je afstandsbediening.
Ga naar Instellingen (tandwieltje) > Netwerk > Diagnostiek
Je ziet nu de diagnostische informatie. Als er iets niet in orde is, zie je hier waar het probleem zit. Scroll naar beneden voor de uitslag van de test.

Diagnostisch scherm Mediabox Next

Probleem oplossen

Na de diagnose kun je dit zien staan:

Laten we kijken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft. Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster.

Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen signaal heeft. Het stappenplan Wifi- en internetproblemen oplossen opent in een nieuw venster.

Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er een storing aan onze kant. Je kunt daar zelf niets aan doen. Probeer het later opnieuw of check eerst of de storing al is opgelost. 

Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.