Foutcode CS9993

Deze code geeft aan dat de mediabox offline is of op de energiestand 'Eco' staat ingesteld. Onze servers zijn even niet of minder goed bereikbaar, waardoor veel functies van je mediabox het niet doen. Je kunt nog wel naar live tv kijken. Voer hiervoor de pincode in.

Standaard is de pincode 0000
Heb je de standaard pincode ooit gewijzigd en weet je deze niet meer? In Mijn Ziggo kun je gemakkelijk je pincode herstellen.

Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.

Pas de energiestand aan

De energiestand bepaalt hoe diep de mediabox in stand-by gaat als je hem niet gebruikt. Hoe dieper in stand-by, hoe minder stroom het apparaat verbruikt. Maar daardoor kan het ook langer duren voordat er verbinding is met ons netwerk. Gelukkig kun je zelf een andere energiestand kiezen waardoor de mediabox sneller uit stand-by komt. Dat voorkomt ook foutcodes zoals deze.

Zo pas je de energiestand van de Mediabox XL aan:

  • Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
  • Ga naar Opties.
  • Selecteer Voorkeursinstellingen en druk op OK.
  • Selecteer Energieverbruik in stand-by en druk op OK.
  • Selecteer Hoog en druk op OK.

Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.