Foutcode CS9910
Deze code geeft aan dat de mediabox is aangesloten op een internetverbinding die niet van Ziggo is.
Ben je verbonden met internet van Ziggo?
Je mediabox werkt alleen met een actieve internetverbinding met Ziggo. Als je de box op internet van een andere provider aansluit, werkt die niet.
Verbind je mediabox liefst via een internetkabel met het modem of router. Als je echt geen mogelijkheid hebt een internetkabel aan te sluiten, kun je ook gebruikmaken van wifi.
Gebruik je toch wifi? Controleer dan of je mediabox wel is aangesloten op een internetverbinding van Ziggo.
Internetkabel
Helpt dit niet?
Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.