Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS3510

Het lukt de mediabox niet om het programma of de film dat je gekozen hebt, af te spelen.

1. Controleer of er een storing is

Wat is je adres?

Vul je postcode en huisnummer in.

2. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).

Maakt dat geen verschil? Als je nog een extra internetkabel in huis hebt, probeer dan of het probleem weggaat als je de kabel vervangt.

3. Herstart het modem

Zet het modem voor 10 seconden uit en daarna weer aan met de aan-uitknop. Of haal de stekker uit het stopcontact en stop 'm na 10 seconden weer terug. Wacht een paar minuten tot het modem helemaal is opgestart.

4. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.