Foutcode CS2505
Als je deze foutcode in beeld krijgt, is er een probleem met de verbinding van de mediabox. Hierdoor lukt het niet om het gekozen programma via Replay TV terug te kijken.
Welke mediabox heb je?
Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.
Je hebt gekozen voor Mediabox XL
1. Herstart het modem
Zet het modem voor 10 seconden uit en daarna weer aan met de aan-uitknop. Of haal de stekker uit het stopcontact en stop 'm na 10 seconden weer terug. Wacht een paar minuten tot het modem helemaal is opgestart.
2. Controleer of er een storing is
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt. We gaan kijken wat er dan aan de hand kan zijn.
Vul je postcode en huisnummer in.
3. Controleer de diagnostiek
- Druk op de knop Menu of Home (met het huisje) van je afstandsbediening.
- Ga naar het Tandwieltje (Instellingen).
- Ga daarna naar het menu Info.
- Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit.
De signaal kwaliteit moet goed zijn.
De internetsnelheid moet hoog aangeven.
4. Is de signaal kwaliteit niet 'goed' of je internetsnelheid niet 'hoog'?
De problemen die je hebt kunnen ontstaan door een verouderde kabel, wandcontactdoos of slechte connectoren. Check snel waar het probleem zit.
5. Helpt dit niet?
Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.