Foutcode CS2401
Als je deze foutcode in beeld krijgt, lukt het niet om de gekozen app te gebruiken. We leggen je uit hoe je dit oplost.
1. Controleer of er een storing is
Wat is je adres?
Je hebt kortgeleden gekeken of er iets aan de hand was in jouw buurt. Druk op 'Nog eens controleren' en kijk of er iets veranderd is.
Er is geen storing of gepland onderhoud in je buurt. We gaan kijken wat er dan aan de hand kan zijn.
Vul je postcode en huisnummer in.
2. Probeer of andere apps werken
Kies een andere app uit om te controleren of die wel werkt. Als andere apps wel werken, probeer dan nog eens de gewenste app op te starten.
3. Fabrieksinstellingen herstellen
Heeft het herstarten van de mediabox het probleem niet opgelost? Zet dan de mediabox terug naar de fabrieksinstellingen. Geen zorgen, hierbij raak je geen opnames kwijt. We leggen je in het stappenplan uit hoe je de box opnieuw kan instellen.
4. Helpt dit niet?
Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.
Vraag het de Community
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.