Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS2401

Als je deze foutcode in beeld krijgt, lukt het niet om de gekozen app te gebruiken. We leggen je uit hoe je dit oplost.

1. Controleer of er een storing is

2. Probeer of andere apps werken

Kies een andere app uit om te controleren of die wel werkt. Als andere apps wel werken, probeer dan nog eens de gewenste app op te starten.

3. Fabrieksinstellingen herstellen

Heeft het herstarten van de mediabox het probleem niet opgelost? Zet dan de mediabox terug naar de fabrieksinstellingen. Geen zorgen, hierbij raak je geen opnames kwijt. We leggen je in het stappenplan uit hoe je de box opnieuw kan instellen.

4. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.