Foutcode CS2317

Het lukt de mediabox niet om de gekozen film of serie af te spelen.

Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.

Herstart de mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste tien seconden voor je de box weer aanzet.

Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is.

  • De Mediabox XL is weer klaar voor gebruik als je een oranje kleur ziet onder de voorzijde. Het lampje OFFLINE is na het starten te zien. Dit is geen probleem, het lampje brandt hooguit een paar minuten. Als het lampje na een half uur nog brandt, ga verder met de volgende stap.
  • Op de Mediabox Next brandt er een blauw lampje als de box weer klaar voor gebruik is. 

Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.