Foutcode CS2205

ls je deze foutcode in beeld krijgt, is de internetsnelheid niet voldoende om de gekozen opname terug te kijken.

Welke mediabox heb je?

Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.

Afbeelding Mediabox XL

Je hebt gekozen voor Mediabox XL

1. Controleer of er een storing is

Misschien is er een storing of gepland onderhoud in je buurt. Geduld is dan de oplossing.
Vul je postcode en huisnummer in en klik op Nu checken.

2. Controleer de diagnostiek

  1. Druk op de knop Menu of Home (met het huisje) van je afstandsbediening.
  2. Ga naar het Tandwieltje (Instellingen).
  3. Ga daarna naar het menu Info
  4. Selecteer Diagnostiek en druk op OK.

In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit. 

De signaal kwaliteit moet goed zijn.
De internetsnelheid moet hoog aangeven. 

Foutcode CS2205 | Klantenservice | Ziggo

3. Is de signaal kwaliteit niet 'goed' of je internetsnelheid niet 'hoog'?

De problemen die je hebt kunnen ontstaan door een verouderde kabel, wandcontactdoos of slechte connectoren. Check snel waar het probleem zit.

4. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.