Foutcode CS2205

ls je deze foutcode in beeld krijgt, is de internetsnelheid niet voldoende om de gekozen opname terug te kijken.

Controleer de diagnostiek

Druk op 
 op je afstandsbediening.
Ga vervolgens naar Instellingen > Info > Diagnostiek
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit.

Diagnostisch scherm Mediabox Next

Probleem verhelpen

Na de diagnose kan er een probleem worden gemeld:

Laten we onderzoeken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft.

Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.

Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen verbinding heeft.

Het stappenplan Internet werkt niet opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.

Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er wellicht een storing bij ons. Controleer of deze storing al bij ons bekend is. Als de storing bekend is, kun je nu niet zoveel doen. Probeer het dan later opnieuw. 

Als er nog geen storing bekend is, neem dan contact met ons op om de storing te melden.

 

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.