Foutcode CS2201

Als je foutcode CS2201 in beeld krijgt, is het afspelen van de opname mislukt. We leggen je uit hoe je dit oplost.

1. Controleer of er een storing is

Misschien is er een storing of gepland onderhoud in je buurt. Geduld is dan de oplossing.
Vul je postcode en huisnummer in en klik op Nu checken.

2. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).

Maakt dat geen verschil? Als je nog een extra internetkabel in huis hebt, probeer dan of het probleem weggaat als je de kabel vervangt.

3. Herstart het modem

Zet het modem voor tenminste 10 seconden uit en weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Als je modem geen aan-uitknop heeft, kun je ook de stekker uit het stopcontact halen en 10 seconden later weer terug doen. Wacht vervolgens enkele minuten totdat het modem volledig is opgestart.

4. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.