Overslaan en ga naar inhoud

Foutcode CS2105

Als je deze foutcode in beeld krijgt, is er een probleem met de verbinding van de mediabox.

Welke mediabox heb je?

Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.

Afbeelding Mediabox XL

Je hebt gekozen voor Mediabox XL

1. Herstart de mediabox

Zet je mediabox tenminste 10 seconden uit en doe hem weer aan met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Of haal de stekker even uit het stopcontact en stop 'm weer terug. Wacht een paar minuten tot de mediabox helemaal is opgestart.

2. Controleer of er een storing is

3. Controleer de diagnostiek

  1. Druk op de knop Menu of Home (met het huisje) van je afstandsbediening.
  2. Ga naar het Tandwieltje (Instellingen).
  3. Ga daarna naar het menu Info
  4. Selecteer Diagnostiek en druk op OK.

In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit. 

De signaal kwaliteit moet goed zijn.
De internetsnelheid moet hoog aangeven. 

Foutcode CS2105 | Klantenservice | Ziggo

4. Is de signaal kwaliteit niet 'goed' of je internetsnelheid niet 'hoog'?

De problemen die je hebt kunnen ontstaan door een verouderde kabel, wandcontactdoos of slechte connectoren. Check snel waar het probleem zit.

5. Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.