E101-4 melding

Een E101-4 melding verschijnt als je ontvanger (mediabox of CI+ Module) de smartcard nog niet kan lezen. Bijvoorbeeld omdat je een nieuwe smartcard van ons hebt ontvangen. De ontvanger heeft dan nog wat tijd nodig om de kaart te lezen. Meestal verdwijnt de melding binnen 15 minuten. Daarna heb je beeld en kun je televisiekijken.

Nieuwe ontvanger nog niet gebruikt?

Heb je een nieuwe ontvanger van ons gekregen? Als je langer dan twee weken wacht met het eerste gebruik, kan ook E101-4 in beeld komen. Als dit bij jou het geval is, verdwijnt de melding niet uit zichzelf. Als je contact met ons opneemt, activeren we de ontvanger opnieuw. Je kunt daarna binnen een kwartier alsnog televisiekijken.

Helpt dit niet?

Alles geprobeerd, maar het probleem blijft? Dat is balen. Neem contact met ons op dan helpen we je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode en geef ook aan welke van bovenstaande instructies je hebt uitgevoerd om het probleem te verhelpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.