E102-melding

Of de melding E102-29

Helaas, er is iets mis met je smartcard. Herstel alsjeblieft je smartcard.

Wat betekent een E102-melding?

Je ziet een E102-melding op je tv als je smartcard bijgewerkt moet worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als je digitale ontvanger een tijd niet is gebruikt of uit heeft gestaan. Je smartcard heeft dan belangrijke informatie gemist waardoor de zender geen beeld geeft of een opname niet kan worden afgespeeld.

Zo los je een E102-melding op

Een E102-melding los je op door je smartcard te herstellen. Daarna is hij weer helemaal bijgewerkt en heb je weer beeld. Je smartcard herstellen doe je zo:

  • Zet je tv en digitale ontvanger aan. Zorg dat de smartcard in het apparaat zit.
  • Log in op Mijn Ziggo.
  • Ga naar de smartcard waar je het probleem mee ervaart en druk op Zenders en pincode herstellen.
  • Klik op Opnieuw ophalen.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo