E06-melding

Of de melding E06-4

Helaas, de smartcard werkt niet. Zit de smartcard misschien verkeerd om? We leggen je hier uit wat je nog meer kunt doen om het probleem op te lossen.

Wat betekent een E06-melding?

Je digitale ontvanger geeft een E06-melding zodra het apparaat ziet dat er een smartcard geplaatst is, maar hem niet kan lezen. Gebruik je een CI+ module? Dan zit de smartcard in de CI+ module geschoven. Op je smartcard staan je abonnementen geregistreerd. Zo weet je digitale ontvanger of CI+ module precies welke zenders je kunt bekijken.

Zo los je een E06-melding op

  1. Haal de smartcard uit je digitale ontvanger of CI+ module.
  2. Maak de goudkleurige chip op de smartcard schoon met een droge doek.
  3. Steek de smartcard terug. Zorg ervoor dat het pijltje naar boven en voren wijst. De goudkleurige chip wijst naar de vloer. Gebruik je een CI+ module? Dan wijst de gouden chip richting de muur.
  4. Duw de smartcard aan tot hij niet meer verdergaat.
  5. Herstart je ontvanger door het apparaat even uit en weer aan te zetten.

Is hiermee de E06-melding niet opgelost? Of wil je graag stap voor stap begeleid worden?

Blijf je hierna nog steeds de E06-melding zien? Neem dan contact met ons op.

Meer weten over een E06-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E06-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een E06-melding? Vraag of deel het in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice