Dit doet de monteur voor jou

In onderstaand overzicht kun je zien welke services er zijn, wat deze inhouden en wat de eventuele kosten zijn. Wel zo duidelijk!

Installatie (gratis)

Heb je een pakket besteld met nieuwe apparatuur, ga je verhuizen of word je onze klant? Dan zorgen we dat internet, tv en bellen moeiteloos opstart. We noemen dat de Ziggo Installatiegarantie.

Deze garantie geldt tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

Inbegrepen

  • Aansluiten van 1 televisietoestel, 1 computer en 1 telefoon op onze diensten
  • Overal in huis perfecte wifi
  • 2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal
  • Benodigde installatiemateriaal inbegrepen
  • 28 dagen garantie op de installatie
  • Extra benodigd materiaal (hiervoor betaal je de kostprijs)

Dit doet de monteur niet

  • Aansluiten van meer apparaten per dienst
  • Kabels wegwerken in de muur

Storing in huis (€ 50,- per bezoek)


Beeld niet goed? Internetproblemen? De monteur bekijkt waar de storing vandaan komt.

Inbegrepen

Dit doet de monteur niet

 
  • Versterkers (hiervoor betaal je de kostprijs)
  • Kabels wegwerken in de muur

Extra service (Starttarief € 40,-*)

Als je extra hulp nodig hebt met Ziggo producten en diensten, dan helpen we je ook. Deze monteur zorgt dat alles helemaal naar wens werkt.

*Het eerste half uur betaal je € 40,- en daarna € 15,- per kwartier.

Inbegrepen

  • Wifi verbeteren (na de installatiegarantie)
  • Aansluiten van extra apparaten
  • Kabels doortrekken naar bijvoorbeeld zolder
  • Helpen bij het aansluiten van randapparatuur
  • 2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal
  • 28 dagen garantie op de werkzaamheden
  • Extra's, zoals versterkers, tegen kostprijs

Dit doet de monteur niet

  • Boren in huis
  • Kabels wegwerken in de muur
  • Klusjes die niets met Ziggo te maken hebben

Extra service bij installatie (€ 15,- per kwartier)

Als de monteur er toch is… helpt hij graag met andere klussen. Denk aan je tweede televisie of het trekken van kabels naar de slaapkamer. 

Inbegrepen

  • Randapparatuur aansluiten
  • Overige apparatuur aansluiten
  • Kabels doortrekken
  • 2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal
  • 28 dagen garantie op de werkzaamheden
  • Alle benodigde materialen tegen kostprijs

Dit doet de monteur niet

  • Kabels wegwerken in de muur

Storing in netwerk (gratis)

Problemen met je Ziggo Netwerk of Ziggo Apparatuur? Onze monteur komt het graag verhelpen.

Inbegrepen

  • Lost problemen op in ons netwerk (bijvoorbeeld in de wijkkast)
  • Vervangt defecte Ziggo apparatuur
  • 28 dagen garantie op de werkzaamheden
  • 2 jaar garantie op al het (installatie)materiaal

Dit doet de monteur niet

  • Kabelproblemen in huis
  • Problemen met randapparatuur

Maak een afspraak

Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste Ziggo telefoonaansluiting) of via 0900 – 1884 (normaal tarief). Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur. 

De monteur kan op alle dagen van de week, behalve op zondag. En vaak al binnen enkele dagen vanaf het moment dat je belt. Ook kun je zelf een dagdeel kiezen dat het beste uitkomt: tussen 8.00 en 13.00 uur, of in de middag tussen 12.00 en 18.00 uur.

Let op: Je betaalt alleen voorrijkosten als je niet thuis bent op het afgesproken tijdstip.